Kepakaran kami adalah membantu wanita yang mengalami masalah di bahagian intim seperti keputihan, kegatalan, berbau, kurang nafsu, ketumbuhan dan juga masalah berat badan serta kecantikan dengan menggunakan rangkaian produk jamu susuk dara.

MASKER VAGINA


MASKER VAGINA


Kenapa kita panggil dia masker vagina?

bila kita tak rasa gatal2. rutin harian kita entah berapa kali masuk tandas buat urusan kecil dan besar. selesai sahaja. bedakkan miss v kita. diseluruh permukaan miss v. keselesaan sepanjang hari dan rasa kering dan tidak melekit. bau tak ada.


~ bila mandi tu ambil masa srub balik bedak2 yg kita sapu. terdapat banyak daki2 akan keluar. itu semua sel2 kulit mati kat miss v kiita. mcm bibir. bila dah scrub kita lap dengan kain bersih kita boleh rasa halus, lembut dan licin. kalau kita kerap buat mcm tu setiap hari. Miss v kita tak ada la lebam....fresh pink kalau kita guna dari peringkat awal. kalau baru nak guna jadikan amalan kena sabar sikit la. sbb nak repair miss v tu bukan sekejap. kena rajin dan tidak putus asa.

kenapa harus kita bedakkan miss v kita

~ kalau dah kawin lama2 berjimak.. bunga2 yang segar pon makin layu. adat benda hidup mcm tu la. tapi...kalau kita bedakkan miss v ...percaya tak ianya kembali tegang . bayangkan tu baru sekali. kalau hari2.

~ pada masa yg sama bila bedak disapu pada lubang miss v....automatikly terus rapat. lubang tersebut tertutup. tak ke magic tu namanye.

kenapa orang mengandung boleh pakai?
~ orang mengandung makin lama baby makin besar dalam rahim. jadi banyak lebihan - lebihan lendir karung baby tolak. jadi no wonder dengan tekanan tu..banyak lendir akan keluar ketika mengandung terutamanya dari masa kesemasa faktor baby membesar. time tu ibu - ibu mengandung sangat susah hati...panties basah, gatal2 semua serba tak kena. so wanita2 mengandung simpan magic powder dalam poket kemana2 u pergi.


 MCM MANE NK GUNA MASKER V???

masker blh guna 2 cara..
1)sebagai scrub
time mandi tu, dah basahkan faraj, then ambil sedikit dan gosok macam scrub..
kemudian bilas..
lepas dah keringkan badan dengan tuala lepas mandi.. 

2) blh juga guna sebagai ......powder..
sapu pada bahagian tersebut...
esok nya baru basuh..

- MAGIC POWDER “SUSUK DARA” Masker Vagina RM25 -
Digunakan selepas setiap kali faraj dibersihkan DAN DISAPU sebagai bedak.
- Dengan menggunakan jari sapukan keseluruhan permukaan faraj yang lembab
- Setiap kali membersihkan faraj hendaklah scrub keluar daki – daki yang melekat di permukaan faraj setelah bersih sapukan kembali MAGIC POWDER SUSUK DARA.
- Hendaklah di sapu keseluruhan termasuk area pipi kanan dan kiri

Khasiatnya: - Permukaan faraj akan menjadi tegang dan halus - Lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup - Bibir faraj yang mengeleber akibat melahirkan anak akan menjadi rapat kembali dan tegang - Penggunaan yang berterusan dan kerap akan mengembalikan warna pink sebenar di permukaan Faraj - Area sensitif faraj akan kembali membukit tegang dan akan meningkatkan kemahuan syahwat...
Bagi mendapatkan hubungan suami isteri seperti diimpikan, faraj wanita mestilah sentiasa dalam keadaan bersih, tidak berbau, rahim cantik terletak,faraj tidak banjir dan paling penting,maintain ketat bab perawan. Caranya cukup mudah. Ada beberapa cara sebenarnya.

Ambil serbuk MASKER VAGINA lalu disapu ke pintu lubang faraj. Buat 3-4 kali seminggu pun sudah memadai. Tindakbalasnya akan segera dapat dirasai. Bertahanlah sedikit dengan rasa berdenyut-denyut di bahagian otot yang longgar sebab manjakani sedang bekerja untuk membantu anda.


Ringkasan kegunaan masker
MASKER VAGINA - (RM25.00) / 3gm
~ merawat masalah kegatalan di miss V
~ menegangkan dan merapatkan bibir faraj
~ memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh/lebihan lendir

serap keluar keputihan
+ boleh mencerahkan kulit di bahagian faraj
+ menyamankan faraj
+ boleh merawat masalah ruam di bahagian lain
+ boleh jd pengganti deodorant
+ merawat buasir
+ merawat luka kecil


LANGKAH PEMAKAIAN MASKER VAGINA
1- dapatkan masker vagina "susuk dara"..lap miss v kering
2- celupkan 1 jari anda ke dalam bungkusan
3- pastikan magic powder melekat di jari anda
4- sapukan di seluruh permukaan vagina keseluruhannya


TIPS NAK PAKAI MASKER VAGINA BAGI YANG DAH BERKAHWIN

1-----LEPAS MANDI SEBELUM PEGI KERJA....SAPUKAN MV PADA PERMUKAAN FARAJ ANTARA 2 BIBIR

2----SAPUKAN JUGA PADA BUKIT KECIL YG SENSITIF AGAR BUKIT KECIL YG LAYU ITU AKAN SEGAR BUGAR SEPERTI ANAK DARA...(BI.......KE.....)

3---SAPUKAN JUGA DICELAH CABANG PAHA SUPAYA WARNA HITAM DI CELAHAN ITU AKAN MAKIN PUDAR

4--AKHIR SEKALI OLESKAN DENGAN JARI TENGAH MASUKKAN SEPARUH JARI KE DALAM LUBANG FARAJ..pusing2kan jari anda......aarr yg ni la baru nk rasa ketat..kalau setakat sapu saja tak jadi puan...puan sayang oiii.....
(umpama makan dgn ambik bau ler beza tak?...beza kan?)

-------SELAMAT MAJU JAYA------


Jom baca Testimoni MASKER VAGINA

1)TESTIMONI SATU

Testimoni dr customer yang dah seminggu lebih menggunakan masker vagina:

dah seminggu lebih guna masker ni KM...wow...memang puas ati, terasa ketegangan bahagin bibir ms.v, yang paling best nyer....yg itam2 kat celah2 tu tukar jadi pink dah... senyum memanjang...semalam lepas mandi akak cubalah x pakai panty liner...then lepas tu akak tengok ada warna coklat2 kat seluar dalam, bila akak pegang kat ms.v ada benda melekit warna puitih kekuningan, nak ambik gambar tapi geli sangat terus buang dalam toilet...tapi yang pastinya memang berpuas hati dgn masker ni.....alhamdulillah.......


2)TESTIMONI KE-2


Name je masker vagina, tpi saya redah je sapu tempat lain..suami ank ank dan saya sendri jadi testimoni ni..en lokong ada gatal gatal cam ni dkat kaki dia..sya pun dah abs iktiar camane nk ubatkan gatl gatal dia tu..pakar kulit,ubt cari China la mana la..suma kesan dia same je..sya pun try n error je la letak masker vagina ni kt kaki dia tu..besok nyer tu masyaallah tgk tgk dah kering..siap bole kupas lagi kerak kerak yg dah kering tu..magic nyer..apa rahsia serbuk ni..padahal guna utk lainkan..ermm..terus saya apply lagi sampai dia betul btul kering..skang ni da tgl parut je..huhu..kene la beli ubt ilang parut pulak...ape pun..terima kasih la ye..pn pengasas JSD ni..kalau la dari dlu sya jumpa produk ni..mesti duit sya x abis riban riban..huhuhu.. so yg dkat luar sna yg masih belum cuba..jgn bakhil sangat..rm25 je kot..dari anda abiskan duit dekat
krim krim yg belum tentu lgi mujarab dia..huhu.


3)TESTIMONI KE-3



4)TESTIMONI KE-4

Eila juga pakai MV utk luka bersalin tu...dlm 3 hari je luka tu dh tertutup n mengecut...mmg best lah produk ni..

5)TESTIMONI KE-5

MASKER PENGUBAT BUASIR

"Ni ingat nk kgsi sdkit..Aritu kan saya gne masker tuk mslh saya...syukur sesangat.dgn izinNya mslh saya hilang...saya alami buasir tp br permulaanla..sapu br 4x=2ari..kcut n trus msuk..mmg berkesan..sbb tu saya order lg 2pek.."


TESTIMONI KE-6-masker dan feminin wash rm48
** encik S **
sy suka bile isteri sy menggunakan masker vagina dan feminin wash..tiada lg mengeluarkan bau yg kurang menyenangkan. sy sangat2 berpuas hati pada isteri sy setelah dia mngguna product jamu susuk dara sebb nye sebelum isteri sy mngguna kan product ini sy rasa sangat2 tidak selesa dan tidak mendatang mood untuk melakukan hubungan kelamin suami isteri. tp setelah isteri sy mengguna kan masker vagina n feminin wash sy dpt rs kehebatan n keajaiban product ini.so sy amat2 berpuas hati.tidak rugi rasanya membelanjakan wang untuk membeli product ini.terima kasih ye dik kerana memperkenalkan jamu ini kepada isteri sy.


MASKER JUGA BOLEH DIGUNAKAN UTK BABY2 YANG MENGALAMI RUAM KEMERAH-MERAHAN...JUST SAPU DAN BIARKAN..TGK HASILNYA...
BERMINAT PM FIDA K
012-2219497-FAST REPLY

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...