Kepakaran kami adalah membantu wanita yang mengalami masalah di bahagian intim seperti keputihan, kegatalan, berbau, kurang nafsu, ketumbuhan dan juga masalah berat badan serta kecantikan dengan menggunakan rangkaian produk jamu susuk dara.

VAGINA LONGGAR? SUAMI MENYAMPAH TAU!!!

Vagina Longgar~ Suami menyampah!!!!!

Menyampah tapi tak sanggup nak bagitau, 
Sian kita kan...Sian si Dia juga

Mari rasai kehebatan jamu susuk dara
Pasti Nak lagi dan lagi dan lagi
Ini bukan iklan lucah ye...
Terimalah hakikatnya...dan benda nie bukanlah Taboo!!
penceraian, curang dan suami kawen sorang lagi kadang2 berpunca dari masalah yg ini sahaja...
Marilah ubati ye...
Pernah dengar tak vagina kentut!!!
Hahaha...lawak kan?
Fikir nak terkencing..
Berdiri depan pintu tandas dah berderai air kencing di celah peha...aduh...

Ini kerana otot VAGINA anda LEMAH!!!
Bayangkan bersama suami..
No GRIP!!!!

PRODUK JAMU SUSUK DARA YANG DAPAT MEMBANTU MASALAH VAGINA LONGGAR/ BERAIR/ KEMBANG IALAH:

1) JAMU PENGANTIN DARA @ JPD (RM65/10 BIJI) 
~ menyerap segala kekotoran yg ada dlm rahim,keputihan,air mani suami yg x keluar habis ketika kita bersama, masalah darah beku yg selalu mengganggu period, masalah senggugut,mengetatkan vagina (perkara yg disukai oleh semua suami) yg penting membersihkan dinding2 vagina serta mengatasi masalah kentut vagina.
2) MASKER VAGINA - (RM25.00) / 5gm ~
merawat masalah kegatalan di miss V~ menegangkan dan merapatkan bibir
faraj yang menggeleber~menggebukan pipi vagina~memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh/lebihanlendir~vagina menjadi pinkish~mengetatkan juga~mengatasi masalah kentut vagina.

3) INTIM GEL - (RM56.00) / 15ML
~ mengetatkan otot vagina~meningkatkan keghairahan dan nafsu syahwat~
merawat keputihan dan membasmi kuman~ memberi kepuasan maksima~meremajakan dalaman~merawat masalah kekeringan~pelincir
(Bergantung kepada keperluan)
InsyaAllah, jamu susuk dara ada rawatan utk masalah ini...
begitu ramai wanita yang mengalami masalah ini..anda juga jgn malu2

KASI CUCI LAH!
Bila kali terakhir anda cuci faraj anda? Aset yang satu ni xde spare part ye sayang2 sekelian.
Berapa kerap nak cuci?
Lakukan setiap 6 bln @ 3 bulan @ setiap bulan bergantung kpd kekerapan berjimak.
JOM LAYANKAN TESTIMONI CUSTOMER FIDA NI



antara testimoni TEAM JSD



SO kaum wanita..terutama yg da berkahwin..Penting tak rasanya keluarkan kotoran dalam faraj?PENTING kan..sbb kotoran u yg akan buat faraj kita berbau...kalo da berbau semasa atau selepas bersama ..suami pun bleh bau skali tau...jgn sampai kene TEGUR..

SAYA BANTU ANDA
SMS/WHATSAPP
012-2219497 Fida Jamu SusukDara

PEMBELIAN DENGAN FIDA akan dapat rundingan dan khidmat nasihat percuma selepas pembelian..kalo beli di kiosk/kedai / penjual lain..plzz refer pada mereka dan saya tidak akan consult dengan anda

fb:https://www.facebook.com/jsdintan
INSTAGRAM:FIDAJAMUSUSUKDARA


RESDUNG DAN RAWATANNYA

Hari ini Kita belajar Tentang Info Info Resdung,
Resdung @ Virus Cancer


GEJALA RESDUNG :
* Hidung tersumbat
* Lendir daripada hidung dan tekak
* Muka berasa sakit dan berat terutamanya pada bahagian antara mata
* Sakit tekak berpanjangan dan berulang-ulang
* Demam atau rasa tidak sedap badan yang berpanjangan
akibat gejala di atas
* Gejala alahan hidung seperti bersin, gatal hidung dan
sebagainya.
 
PUNCA RESDUNG :
* Susunan tulang dalaman hidung yang sempit
* Hidung bengkok
* Mandi dan terjun di dalam air yang kotor
* Jangkitan gigi atas
* Ketumbuhan di dalam hidung
* Objek dimasukkan ke dalam hidung, contohnya putik kapas,
maik dan kertas
* Tisu belakang hidung yang bengkak terutamanya kanak-
kanak.
 
Hama Resdung
KOMPLIKASI RESDUNG :
* Jangkitan nanah di sekeliling kawasan mata
* Jangkitan otak (meningitis)
* Sakit tekak yang kronik
* Jangkitan tulang muka
* Memburukkan keadaan lelah
* Berdengkur yang kronik
* Jangkitan telinga dan tonsil, terutamanya kanak-kanak
* Alahan hidung atau hidung sensitif
* Selesema biasa yang melarat.

SET RAWATAN RESDUNG JAMU SUSUK DARA

CARA GUNA SET RESDUNG SUSUK DARA

Kes 1: utk kulit wajah yg berjerawat, bernanah
Gunakan : 
1- sinus clear soap : dari muka dan seluruh badan.
Effect : akn terasa lebih gatal dan kerap bersin sehingga hingus atau lendir keluar dgn sendiri.

2- seri cahaya soap : cuci muka setiap kali sblom berwuduk. 5 hari sekali. Cara pemakaian ada dikotak disediakan.
Effect: pori2 akn mengecil dan kulit muka seperti diperah minyak dimuka akn keluar lebih byk.

3- sapukan bedak seri cahaya. Setiap kali habis cuci muka. Oleskan perlahan2 sehingga rempah bedak masuk kedalam kulit.
Effect: bedak berempah tersebut akn menyerap minyak dan menutup liang roma terbuka sambil merawat. Jerawat atau bisul akn mengering dan akan bergopeng2 spt kudis. Suka hani ingatkan.

PERHATIAN
★jgn kopek atau sentuh biar jatuh sendiri ketika cuci★

4- makan jamu seri cahaya. 2 biji pagi. 2 biji malam.
Effect: akn mempercepatkan semua jerawat keluar dan cepat matang. Bila jerawat pecah keluarkan semua darah kotor dari liang pori tersebut.
Effect:  akn seselma atau berkahak. Pastikan anda buang sehingga hingus dan kahak bertali coklat atau warna gelap. Proses ini akn berlaku dlm lebih kurang 2 minggu ke 1 bulan. Jadikan amalan. Jika sudah sudah. Boleh ambil jamu seri cahaya sebelom makan seafood dan selepas makan seafood. Akn mengurangkan gatal hama dimuka. Jerawat cepat tumbuh dan cepat masak. Darah kotor dari liang roma jerawat akn keluar pekat dan gelap.

Petua:
Jgn mkn makanan berminyak.
Jgn mkn seafood.

Utk effect ubat:
Jgn minom ais.
Jgn minom air kelapa.
Jgn ambil apa2 jenis dadah.
Jgn ambil apa2 jenis alkohol.

Jamu seri cahaya rm48
Magic clear sinus soap rm28.90
Bedak seri cahaya rm36

atau pilih salah satu antara 3 produk di atas

 


 

fast respon
sms/wassap
012-2219497 fida
FB: Fida Jamu Susukdara
INSTAGRAM: fidajamususukdara
CASH ON DELIVERY: PUTRAJAYA

 

MELECET KETIKA BERSAMA..JOM RAWAT BERSAMA PRODUK JAMU SUSUK DARA

KES MELECET
minggu ni fida nk cerita satu kes melecet dan jalan penyelesaianyya
~AYOYO..kes berat ni..
~MELECET HINGGA 3 BULAN...
Artikel yang diambil dari surat khabar Metro menyatakan MELECET HINGGA 3 BULAN...
"Alat Kelamin saya pernah melecet selepas bersama isteri. Ia membuatkan saya dalam kesakitan dan lukanya sangat pedih. Sejak empat tahun berkahwin, pernah beberapa kali ia terjadi."
WAHAI ISTERI ! ! !
- TOLONG ambil berat permasalahan ini...Kerana bhgn intim anda yang 'KEMARAU' tu menimbulkan juga masalah kepada suami anda..
- Bukan sahaja anda yang menderita sakit, pedih, luka.tetapi suami anda juga..
::Silap2 haribulan suami pun menjauh...
WAHAI SUAMI ! ! !
- TOLONG bertindak sekiranya isteri anda mengalami masalah 'KEMARAU' berpanjangan...
- Bukan sahaja anda merasa sakit dan melecet..Isteri anda juga mengalami nasib yang serupa...malah akan mengalami luka di bhgn intim nya...
::Jangan tau nak sedap jerk..isteri problem tak nak tolong..
PENYELESAIANNYA:::
Untuk isteri ---> INTIM GEL (IG)
Untuk suami ---> MINYAK IKAT KASIH (MIK)
kedua2nya sapu sebelom bersama ok

JOM DAPATKAN DUA2 ITEM NI...
meh pm saya CEPAT2
JANGAN MALU JANGAN SEGAN
IN SHA ALLAH
Di Jamu Susuk Dara kami ada PENYELESAIANNYA
PEMBELIAN dengan fida shj akan dpt rundingan percuma
jika beli di kiosk atau kedai jamu..pastikan anda bertanya pd penjual tersebut
PASTIKAN ORIGINAL BARU BELI
saya pengedar jsd yg SAH
sms/wassap012-2219497 fida

peringatan: bagi mane2 lelaki jgn buat panggilan lucah atau mesej yg lucah.saya akan block anda terus..sama2 kita menghormati antara satu sama lain.


RAHIM PERLU RAWATAN PEMBERSIHAN

Assalamualaikum
harini fida nk cerita ttg pembersihan dan rawatan dalaman faraj anda terutama utk wanita yg da berkahwin yg belum ade anak atau ibu2 yg telah melahirkan anak..
Sebenarnya masih ramai wanita yg telah berkahwin belum pernah melakukan pembersihan utk membuang segala kotoran dalam faraj terutama keputihan/lendir/sisa2 air mani suami/ sisa2 darah period yg melekat di dinding faraj.Akibatnya faraj selalu berbau busuk, keputihan semakin byk keluar sehingga kdg2 bertukar warna kuning pekat dan hijau.Bila bersama suami, keputihan tahap serius boleh berjangkit pada suami dan menyebabkan kegatalan pada zakar suami..nmpak tak efek keputihan seseorang perempuan jika tidak di rawat dengan betul?

MARI KITA BINCANGKAN
1 tahun berapa kali anda servis kereta anda?
Dah berapa tahun pula anda pakai kereta?
Dah berapa ribu habis servis n repair kereta?
Mesti dah beribu 2 habis kan?
Nak tanya?
Dalam 1 tahun berapa kali anda servis miss v anda?
Hah? X pernah? Takut? Bila free je?
Ohhhhh tidak....
Sedar la wanita2 terutama yg sudah berkahwin n punyai anak...
Servis la miss v anda selalu..
X mahal mana pun kalau dibandingkan dgn anda servis kereta.
SUSUK DARA ada penyelesaianya.
Hanya Rm65 sahaja.
masih nk berkira lagi?

renung2 kanlah sambil termenung































Selepas 72 jam insert jamu pengantin dara. Selepas dikorek ini yg keluar..lebihan darah kotor, keputihan dan sebagainya..
Bagaimana dengan kita? Dah berJPD ke belum?

SMS/WASSAP
012-2219497 FIDA
jgn malu jgn segan..
utk pembelian terus dengan fida
saya akan memberikan khidmat nasihat PERCUMA sampai FAHAM..
kalo beli ngn org lain atau kiosk..plz refer pada penjual tersebut
DAPATKAN YG ORIGINAL!!!!itu penting

RAHIM KEMBANG

Jangan ketawa bila terdengar Rahim 'kembang' kerana kebanyakkan wanita sekarang mengalami masalah ini dan tidak sedar akan masalah ni.

Antara FAKTOR:

-kerap minum AIS yg menjadi faktor utama faraj KEMBANG/BERAIR
- makan makanan sejuk, biasa yg sejuk anginnya banyak
-kerap bersalin dan keguguran juga


PENYEBAB RAHIM KEMBANG 
-org yg gugur kena lebih berpantang dari org yg bersalin biasa..wlaupun gugur 2 bulan berpantang spt bersalin, utk kebaikkan diri individu itu sendiri.. buat kegel excercise skali utk kuatkan pelvic floor muscle..


PETANDA RAHIM KEMBANG
-FARAJ LONGGAR,SERING MENGELUARKAN KEPUTIHAN/CECAIR/LENDIR
-SERING BUANG AIR KENCING
-APABILA TERBATUK @ BERSIN KELUAR AIR DARI FARAJ

PRODUK JAMU SUSUK DARA YG MAMPU MERAWAT RAHIM KEMBANG
1)JAMU PENGANTIN DARA
2)JAMU AKU DARA

SET TAMBAHAN UTK PRODUK LUARAN
3)MEDICATED FEMININ WASH
4)MASKER VAGINA


INFO
Turunkan Rahim:
- Kedudukan rahim boleh beranjak iaitu 'terlalu tinggi' atau 'jatuh'.
- Istilah rahim 'terlalu tinggi' adalah rahim berada terlalu jauh iaitu kedudukannya tinggi seakan-akan di perut.Kebanyakkan wanita tidak pasti sama ada rahim mereka tinggi atau tidak. Biasanya rahim yang tinggi sukar hamil dan perlukan urutan traditional. Antara petanda rahim terlalu tinggi adalah...tidak berasa selesa di bahagian antara perut dan rahim. Jika dirujuk kepda doktor pakat sakit puan juga ia memerlukan urutan tradisional untuk membetulkan kedudukan rahim tersebut.
Naikkan Rahim:
- Punca rahim 'jatuh' ialah apabila sesorang wanita yang sering membuat kerja-kerja berat tetapi TIDAK dengan cara yang betul.
- Kita juga sedia maklum semasa di bangku sekolah iaitu cara-cara posisi yang betul. Contohnya mengangkat benda yang berat dengan posisi dan cara yang selamat iaitu dengan menegakkan tulang balakng manakala kaki seakan ingin duduk. Semasa mengangkat benda berat hendaklah menahan nafas dan JANGAN tarik dan hembus nafas ketika itu.
- Tanda-tanda rahim jatuh ini adalah rahim terasa sakit dan ngilu di bahagian rahim.

INFO
KURANGKAN MINUM AIS
Ais merupakan penyumbang utama masalah rahim kembang, berair, sejuk sekaligus menjadi punca utama masalah keputihan, faraj terlalu becak dan berbau. Bagi lelaki pula, pelancaran darah yang kurang mantap boleh menyebabkan zakar lemah, sperma kurang berkualiti dan air mani mencair. Tak guna jika anda merawat tapi punca utama anda gagal atasi.


                                           



 PRODUK LUARAN TAMBAHAN

BERMINAT NK CUBA?
SMS/WASSAP
012-2219497 FIDA
FB & ISTAGRAM:FIDA JAMU SUSUK DARA
Link fb: https://www.facebook.com/jsdintan

MERAWAT BENTAN

Rawat bentan dengan JAMU AKU DARA
Soalan: BENTAN
Bole tahu tak ape punca seorang yg wanita yg pernah melahirkan anak tu tetiba rase cam bentan, sejuk.. padahal dah dkt 2 tahun bersalin..kenapa ya?

JAWAPAN:
iya...bentan. rahim kembang. dan dia betol2 tidak sehat. tapak kaki sakit tak kalau menapak diatas simen?

RAWATAN: Makan jamu aku dara... sampai dia alami bentan confius rasa panas n sejuk n gigi berlaga2.. lepas 3 ke 4 hari dia akan berpeluh2 mcm org jogging. Once kat dalam tu keluar badan jadi ringan n tapak kaki bila menapak xrasa sejuk atau sakit. Proses ambil masa lebih dari sebulan. So dlm 40hari ni pantang seperti org bersalin. Xmo air batu, xmo makan benda2 sejuk, xmo minum air kelapa. Makan aku dara n air suam 3liter sehari atau lebih itu lagi baik.

Bentan selepas bersalin boleh bawa maut !!!
Bentan selalu terjadi pada
-Wanita selepas bersalin
-kanak2 selepas bersunat

Apakah sebenarnya bentan? 
Ia adalah situasi yang berlaku kepada wanita selepas bersalin akibat jangkitan kuman pada bahagian peranakan, rahim, saluran atau pundi kencing berpunca daripada sikap sambil lewa atau tidak prihatin mereka terhadap tahap kesihatan dan kebersihan diri sehingga berisiko tinggi untuk jangkitan kuman.

Lazimnya, wanita selepas bersalin lebih senang mendapat jangkitan kuman kerana berlaku perubahan hormon. Sepanjang tempoh itu, banyak perkara yang patut diambil kira, jangan terlalu taksub untuk mengikut petua ‘orang tua-tua’ atau kaedah tradisional yang banyak pantang larangnya.
Contohnya, ketika dalam pantang, wanita tidak boleh terlalu banyak berjalan, turun naik tangga, minum air banyak, suhu badan terlalu sejuk dan tidak boleh makan makanan sebarangan.
Ada antara petua ‘orang tua-tua’ membantu memulihkan kesihatan ibu selepas bersalin dengan cepat, namun ada antaranya yang tidak begitu baik dan relevan sehingga boleh memudaratkan.Misalnya, kononnya minum air terlalu banyak takut perut menjadi buncit dan mengembang. Sebenarnya itu adalah persepsi yang salah kerana jika minum air sikit boleh menyebabkan kawasan faraj menjadi kering dan kurang buang air kecil serta air kencing menjadi kotor.
Apabila ini berlaku, jangkitan kuman pada bahagian faraj dan jika tidak dirawat ia boleh merebak masuk ke dalam darah sehingga memudaratkan dan membawa maut.
wanita selepas bersalin memang mempunyai potensi diserang jangkitan kuman pada rahim, faraj, pundi kencing atau darah septicaemis jika tidak melakukan penjagaan lebih rapi.
Sepanjang tempoh pemulihan itu, katanya, imunisasi wanita adalah sangat rendah, jika mereka ambil mudah dari segi dalam penjagaan diri, jangkitan kuman mudah terjadi.
Dalam tempoh berpantang, darah nifas yang banyak keluar boleh menyebabkan jangkitan kuman jika wanita tidak kerap menukar tuala wanita.
“Mereka juga seharusnya lebih banyak minum air, jaga kebersihan, lebih kerap menukar tuala wanita atau melakukan rawatan segera pada jahitan yang terbuka pada tempat peranakan untuk mengelak jangkitan kuman. Penjagaan lebih rapi di bahagian peranakan amat penting, termasuk untuk mengelak jahitan terbuka dan jika tidak dirawat ia boleh menyebabkan kuman mudah berjangkit.
“Selain itu, jika kurang minum air, boleh juga menyebabkan kawasan pundi air kencing menjadi kering hingga menyebabkan ia mudah dijangkiti penyakit.
“Jangkitan kuman berlaku di mana-mana bahagian peranakan dan faraj wanita itu, yang kemudian merebak sehingga ke dalam saluran darah serta menyerang organ lain dalam badan seperti buah pinggang menyebabkannya tidak berfungsi atau berlaku kompilasi penyakit lain,” katanya.
Pada masa sama, beliau menegaskan, dalam tempoh berpantang, wanita juga memerlukan penjagaan kesihatan dan pemakanan yang betul bagi mengelak jangkitan kuman.
Jelasnya, sekitar tahun 1960-an, jangkitan kuman adalah pembunuh nombor satu bagi wanita selepas bersalin. Ia berlaku disebabkan pada waktu itu, pengambilan antibiotik tidak diberi penekanan.
“Malah, negara mundur juga mengalami masalah sama. Jangkitan kuman menjadi pembunuh nombor satu wanita selepas bersalin. Pada era itu, ramai wanita bersalin di rumah dan bukan di hospital. Mereka mengamalkan rawatan cara sendiri atau tradisional serta mungkin juga disebabkan kurang penjagaan kesihatan serta kebersihan.
“Bagaimanapun, dewasa ini, rekod wanita yang kena jangkitan kuman atau mati akibat jangkitan kuman tidak begitu serius kerana mengambil ubat antibiotik,” katanya.
Dr Sofiah berkata, ada juga wanita yang disebabkan terlalu taksub untuk menjaga bentuk badan selepas bersalin tidak mengamalkan diet pemakanan yang betul dan kurang minum air menyebabkan mereka lebih berisiko dijangkiti kuman.
“Wanita perlu makan makanan berkhasiat untuk mempercepatkan proses pemulihan, minum air banyak, lebih kerap menukar tuala wanita dan paling penting segera berjumpa doktor untuk mendapatkan rawatan termasuk mendapatkan antibiotik,” katanya.
Sebagai langkah pencegahan menghalang kompilasi yang lebih serius terhadap penyakit lain, wanita yang mempunyai tanda seperti deman panas, sakit pinggang teruk dan berterusan, pendarahan melampau, perlu segera berjumpa doktor untuk mendapatkan rawatan.
“Isu bentan tidak seharusnya dipandang ringan. Ia bukan saja punca kematian selepas bersalin, malah boleh menyebabkan pendarahan melampau selepas bersalin, darah tinggi ketika mengandung dan darah beku
 


sebarang pertanyaan
jgn malu dan segan untuk sms/wassap
fida:012-2219497
link fb:
jgn lupa add..fida mmg aktif update jamu di fb dan 
instagram:FIDAJAMUSUSUKDARA

WANITA!!! TOLONGLAH JAGA DIRI ANDA.


Orang perempuan yang tahu menangis siang malam.
sakit hati, iri hati tengok kebahagiaan orang lain.
asyik2 bercakap dalam hati...untungnya laki orang tu baik nye. so sweet... tapi muka bini tak boleh bla. macam muka pecah pintu pon ada. bini Plussize tapi husband baik je tak pernah ada problem rumahtangga.

compare lately ni...
isteri bergaji besar. rumah besar kereta besar. nak beli apa semua boleh beli. tak ada masalah kewangan. isteri bergaya. cantik menawan. malangnya hubungan suami isteri dingin, jauh dan tidak sefahaman.
akhirnya..
si suami selingkuh. makan luar dan beristeri lebih dari satu.

malangnya lagi...
kebanyakkan isteri bila suami makan luar. sering menunding jari kearah suami yg tidak setia. hakikat sebenarnya isteri terlupa "APA PERANANNYA"

MALANGNYA LAGI....
dengan kesibukan bekerja badan menjadi letih menyumbang kepada pengeluaran keputihan lagi penat badan tu lagi banyak keputihan keluar.

MALANGNYA LAGI DAN LAGI...
keputihan yang tidak di cegah, menjadikan kemaluan berbau busuk dan meloyakan. menjadikan gatal - gatal dan tidak selesa. dan berjangkit kepada suami ketika melakukan hubungan intim. suami pon mengalami maslah gatal - gatal dan berbisul ataupon berjerawat di kemaluannya.

MALANGNYA LAGI DAN LAGI DAN LAGI....
wanita - wanita ini meminum air batu mengakibatkan peranakkan dan rahim menjadi kembang. menjadikan keadaan faraj lecak berair. mengurangkan rasa cengkaman ketika melakukan hubungan kelamin. membuatkan suami berdayung lebih dan memenatkan jika sering berulang akan menjadikan bosan dan tidak sensasi lagi.

LEBIH PARAH DAN LEBIH MALANG KEADAAN ITU....
Bila bibir faraj ternganga dan laluan rahim longgar kerana sudah melahirkan anak berkali - kali. menjadikan perkara- perkara malang di atas lebih parah dan susah dibendung.

INI SEMUA MENJADIKAN ANDA BERASA RENDAH DIRI DI HADAPAN SUAMI DAN RASA HILANG KEYAKINAN DIRI UNTUK BERMESRA DAN BERCINTA.
Dan lebih menduka citakan kelukaan ini ditambah lagi dengan stress dan bebanan tempat kerja. menjadikan anda BERTAMBAH JAUH DENGAN SUAMI ANDA. aKHIRNYA ANDA CEMBURU, CURIGA, BERTENGKAR, RENGGANG, DINGIN DAN ANDA SUNGGUH MEMBOSANKAN kerana GAGAL MENGHIBUR HATI SUAMI. AKHIRNYA... terbuka luas peluang suami anda merebut kehangatan cinta wanita lain. dimana disitu anda sudah kesepian dan ditinggalkan.

JGN BIARKAN MASALAH INI MEMBELENGGU ANDA
YOKK HUBUNGI SAYA...SEDIA MEMBANTU ANDA





SMS/WASSAP
012-2219497 FIDA
https://www.facebook.com/jsdintan
FB: FIDA JAMU SUSUK DARA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...