Kepakaran kami adalah membantu wanita yang mengalami masalah di bahagian intim seperti keputihan, kegatalan, berbau, kurang nafsu, ketumbuhan dan juga masalah berat badan serta kecantikan dengan menggunakan rangkaian produk jamu susuk dara.

Penyakit Wanita Yang Dapat Di Rawat Dengan Produk Jamu Susuk Dara.

Assalamualaikum.

Hai semua harini fida nk bg beberapa cadangan ttg penyakit yg selalu kita alami utk wanita yg da berkahwin mahupun  anak dara jgk dan betapa pentingnya menjaga bahagian Intim anda.

jom layankan beberapa persoalan dan jawapan yg sering ditanyakan kepada fida.




1) KUTU KELAMIN??? APA TU????



haaa mai sini nk cerita...

Hati-Hati Dengan Kutu Kelamin.
Pubic lice (Pthirus pubis), juga dikenal sebagai 'Kepiting', Genital kutu, kutu kemaluan, Genital Genital Kepiting atau kutu, adalah serangga parasit yang terdapat di daerah kemaluan manusia dan juga di rambut pada kaki, ketiak, kumis , janggut, alis, atau bulu mata. kutu2 ini berwarna kecoklatan ttp berwana kemerahan jika bdnnya dipenuhi drh yg telah dihisap.Gejala ...jangkitan kutu kelamin:


•Gatal dan rasa terbakar di daerah kemaluan
•Gatal yg berpindah2 tempat krn kutu kelamin bergerak ke daerah basah lain seperti ketiak
•Gatal2 yg lebih kerap atau teruk di malam hari
•kerap menggaru sekitar kemaluan sehingga menyebabkan luka2 kecil
•Demam, rs terbakar (pns pedih)ketika buang air kecli atau keluarnya cairan kelamin.

insyAllah boleh membantu anda dengan amalkan produk JSD:
~ feminine wash rm48
~ masker vagina rm25
jika ada budget lebih disyorkan mengambil bersama :
~ intim gel rm56

2)  
Kentut Vagina


Alat kemaluan sulit wanita mengeluarkan udara dan menghasilkan bunyi seperti kentut. Ianya berlaku akibat udara terperangkap di dalam faraj ataupun di celah-celah lapisan labia majora lalu dilepaskan seperti mana kentut dubur berlaku.


Antara Faktor dan Penyebab  kepada wanita ialah

  • wanita yang mengalami kelemahan pada otot-otot kemut seperti wanita yang telah melahirkan ramai anak, 
  • wanita mengalami masalah jatuh peranakan dan juga tidak dapat mengawal kencing (kencing dedas) 




Produk utk wanita yg sudah berkahwin ialah
1) Jamu Pengantin Dara
2) Jamu Aku Dara
3)Masker Vagina
4) Intim Gel

3)Masalah Keputihan

Untuk yg BETUL2 nak selesaikan masalah KEPUTIHAN shj.
utk Anak Dara dan Wanita yg da berkahwin .



Hadapi masalah Keputihan melampau ??

Seperti :

> cecair berbau..?
> kekuningan..?
> kehijauan..?
> Berketul-ketul..?
> tumbuh bintik merah..?
> berjerawat.. ?
> gatal-gatal celah peha/area v

Dengan hanya menggunakan "MASKER VAGINA" berharga RM25 shj. Masalah diatas SETTLE!!

100% BERKESAN!!
100% SELAMAT DIGUNAKAN!!


4) Selalu anda ade tanda2 ini??

* Kerap sakit kepala,
* Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab,
* Susah bangun tidur,
* Berat badan meningkat, kehadiran selulit,
* masalah jerawat, banyak angin dalam badan,
* keliling mata gelap dan lain2

penyelesaian nya adalah dengan :-

chocolate love habibi... JSD

CLH ni akan merasa tindak bls sedemikian :

* Kerap Sendawa buang angin
* Melawaskn pmbuangan, klu perut muncit tu krp mmbuang akn
mengempiskan perut anda
* Kerap kencing buang toksin dlm badan
* Mana kurang bernafsu tu jgn tkejut asik nak saja
* Melancarkan sistem perjalanan drh dlm bdn
* Melancarkan haid
* menghilangkan senggugut..


Untuk Masalah Senggugut ketika Haid , Anda boleh mengamalkan Coklat Love habibi , selain melancarkan peredaran darah , ianya elok untuk membuang angin dalam badan dan yang paling best , mampu menurunkan berat badan jika anda konsisten mengambil nya setiap hari.

testimoni yang masih HANGAT!!..
COKLAT LOVE HABIBI RM48
......mmg SUPERB!..

"salam sis... nak bagitau la.. pasal CLH ni.
memang efek dia mengelokkan kulit jugak ker?
saya sebenrnya pelik sis... kat kaki saya ni, macam ada parut yang gatal la. saya ada resdung. kalo gatal, parut ni akan bertambah dan gatal2 kat situ.
sekarang ni, parut makin kurang.
nak kata sapu losyen,. saya tak sapu losyen. saya pun tak pakai apa2 produk kolagen ker apa ker.
satu lagi.. kawan saya perasan..
kulit muka saya nampak glowing.
saya pun tak pakai apa2 krim muka yang khas pun. setakat bb cream je. tapi sekarang nampak lain."








KENAPA YEA KITA MAKAN JAMU TAPI XDE PERUBAHAN??

...baca ni.. penting!

1 - MAKAN/MINUM BENDA YANG SEJUK!!... ha..ni penting sangat! kalau boleh elakkan pengambilan sayur yg sejuk2 ni. seperti timun, taugeh, kangkung, pucuk manis, air tembikai, labu.. xpayahlah nak minum ice blender ke..chattime, coolblog.. cukup2 la.. xperlu ambil.. tau x..bende sejuk2 nie leh buat peranakan kita KEMBANG?? perut pun senang buncit. lagila kalau makan sambil sulam air..pleasee... elak-elakkan la..1 more thing..anda yakin ke yg pearl yg anda makan tu dapat hadam betul2 kt dalam perut? ntah2 gigit sekali 2 terus telan..pastu xleh nak digest, keluar dari badan. SERAM!!.. nasi sejuk semalam hari pun jangan makan. masak secara jimat. agak2.. jangan membazir..xelok..

2 - JARANG MINUM AIR MASAK
ni paling malas org nak amalkan.. make sure 2 liter sehari.. air tu penting untuk pelawasan.. mood dan juga kulit. org yg stress juga org yg kurang minum air tau!

3 - UBAT MEMANG PAHIT
jamu memang pahit.. pahit la ubat. manis tu gula2..hehe.. kalau kita mentaliti pikir untuk sihat, jaga kesihatan..kita xkan berkira samada pahit ke x.. sedap ke x.. bila mind set kita pikir positif, maka ape yg kita makan tu kita peroleh secara +ve..

4 - MINUM AIR KELAPA
ha... ni ramai yg xtau ni.. tau x kenapa kalau anda ambil mana2 ubat xleh minum air kelapa? sebab..air kelapa mampu meneutralkan kembali apa yg kita makan untuk kembali ke kondisi yg asal.. sebab tu la.. jika anda seorang yg alergi seefood..anda disarankan minum air kelapa..so ape yang anda makan tu xmemberi sebarang tindak balas terhadap badan..

# sbab tu la kenapa yg consume jamu kena minum byk air, elakkan makan makanan panas mcm durian, alkohol, air berkarbonat, air kelapa. skrg dh tau kenapa kan



IBU MENGANDUNG PUN BOLEH GUNA ?




Ramai ibu mengandung nak guna, tp was2 dgn jamu ni takot menganggu pertumbuhan janin.

ibu2 semua produk yg sngt sesuai utk ibu mengandung adalah :

MASKER VAGINA
-------------------
-> Orang mengandung makin lama baby makin besar dalam rahim. jadi banyak lebihan lendir..

Lebihan lendir karung baby tolak. Jadi no wonder dengan tekanan tu, banyak lendir akan keluar ketika mengandung terutamanya
dari masa kesemasa faktor baby membesar. time tu ibu - ibu mengandung sangat susah hati panties basah, gatal2 semua
serba tak kena. So wanita2 mengandung simpan magic
powder dalam poket kemana2 u pergi.

FEMININE WASH
-------------------
-> Bila ngandung ni peluh, bakteria dan perubahan hormon. Cucian setiap hari boleh mencegah bauan ini. Jika ada masaalah dgn kelembapan melampau, keputihan dan perpeluhan yg mendatangkan bau bolehlah gunakan MISS-V: Cool Medicated feminine wash ini.

MEDICATE DEEP HEAT LOTION
-----------------------------------
-> Cramps atau tegang otot khususnya di bahagian kaki kerap berlaku pada peringkat pertengahan dan akhir kehamilan.

Keadaan ini boleh menimbulkan kesakitan jika kerap berlaku. Tegang otot ini mungkin disebabkan oleh kandungan hormon estrogen yang meningkat ketika seseorang wanita itu hamil.

Ia mungkin juga disebabkan oleh kekurangn logam kalsium
dalam darah. Gunakanlah MEDICATED DEEP HEAT LOTION
untuk melancarkan peredaran darah dan mengelakkan
urat2 dari dimasuki angin.











Anda Tak Teringin Ke Nak:-
Kembalikan Kebahagiaan Seperti Malam Pertama
Ms. V Sentiasa Kering & Tidak Terlalu Basah
Nak Hilangkan Keputihan
Hilangkan Bau Yang Tidak Menyenangkan Pada Ms. V
Mengembalikan Hubungan Intim Dengan Suami
Beri Kejutan Pada Suami Yang Tidak Pernah Anda Terfikir Yang Ms.V Mampu Kembali Perawan

Tidak Salah Untuk Kita Mencari Produk Dengan Tujuan Untuk Memberi Kebahagiaan Batin Kepada Suami Kita Dalam Mencari Kebahagian Rumah tangga, Dengan Niat Untuk Mengekalkan Hubungan Suami Isteri




=========
KEPUTIHAN
=========

Keputihan ialah sejenis penyakit kelamin (vaginitis)
yang disebabkan oleh jangkitan kuman dan kulat.

Ia merupakan lebihan lendir yang keluar melalui vagina
dalam kuantiti yang banyak.

Seringkali mereka yang mengalami masalah ini
akan berada dalam keadaan yang tidak selesa
kerana keputihan mampu menimbulkan
bau yang kurang menyenangkan.

Tentunya perasaan rendah diri mula menghantui
tatkala bersama dengan suami.
Pengeluaran lendir atau keputihan boleh menandakan
sejenis penyakit pada faraj dan sistem peranakan.

============================
CUBALAH ♥♥ SET KEPUTIHAN JSD ♥♥
- 1 BOTOL FEMININE WASH
- 1 PAKET MASKER VAGINA


# Sekiranya keputihan teruk , gunakan
sekali INTIM GEL



JERAWAT/MATA IKAN & KESAN KEPUTIHAN TIDAK DIRAWAT

JERAWAT / MATA IKAN di kemaluan:

Antara penyebabnya ia nya boleh tumbuh dibahagian ini adalah kerana:
1. Mencukur bulu-bulu halus di daerah kemaluan hingga terluka
2. Jangkitan virus
3. Kawasan v atau kawasan intim untuk wanita terlalu lembab dan mulut vagina terdapat banyak kelenjar minyak yang boleh menyebabkan pori-pori kulit tersumbat.
4. Lemak di kemaluan berlebihan mengakibatkan bintik-bintik di kemaluan. Ini terjadi andai malas membasuh dan membersihkan kawasan kemaluan ini
5. Menggaru hingga terluka
6. Faktor hormone tidak seimbang dalam tubuh
7. Jerawat vagina disebabkan perubahan dalam folikel rambut dan kelenjar sebaceous.
8. Faktor keturunan atau genetik
9. Stress

DARI PENGALAMAN PENGEDAR JSD
-boleh sembuh dgn penggunaan (Feminine Wash) FW +(Masker Vagina) MV...ade mata ikan sbb kelenjar darah dia tak berapa sehat tu, dia mcm toksin yg tersekat2 kat dlm urat darah dia...kwsn putput tu kwsn kelnjar n lemak hormon..tiada otot daging...jd mata ikan sbb toksin/nanah disbbkan drh kotor yg dh lama tepu kat situ...so bila guna fw + mv, herba telah meresap masuk dlm urat darah..memecahkan ketulan kotoran tu..mka, kluarlah mata ikan tu...nnt klu mata ikn tu pecah, suruh dia bubuh MV jer kt situ...takdan sehari dah kering n kecut balik n sembuh...FW teruskan pakai mcm biasa...RAKAN PENGEDAR ade customer yg jd mcmni smpi msuk wad, buat operation sbb mata ikan ni ja...dia amalkan FW + MV shja...tak sampai 3 hari dah ok...dia juga buat mcm tangas guna FW dan air suam...alhamdulillah...sembuh kini... 



ok 
sebarang pertanyaan bleh 
sms/wassap
012-2219497 fida
jgn lupa add fb fida utk info lebih lanjut
fb link:https://www.facebook.com/jsdintan

utk pembelian terus dengan fida
anda akan mendapat rundingan yg percuma dan jelas
sekiranya anda membeli produk dr pihak agen atau pengedar lain
please rujuk dengan penjual tersebut.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...