Kepakaran kami adalah membantu wanita yang mengalami masalah di bahagian intim seperti keputihan, kegatalan, berbau, kurang nafsu, ketumbuhan dan juga masalah berat badan serta kecantikan dengan menggunakan rangkaian produk jamu susuk dara.

MINYAK IKAT KASIH

Assalamualaikum semua..
Harini fida nak cerita tentang MINYAK IKAT KASIH 
HARGA : RM 65 ( 2 ML)
TAHAN PENGGUNAAN SEHINGGA 3 BULAN
JIMAT, BERKESAN, MANTAP

Suami dan isteri boleh kongsi pakai..takde masalah..





KENALI RAMUAN MINYAK IKAT KASIH
DIPERBUAT DARIPADA:
- IKAN BELACAK
- LINTAH
- HABBATUS SAUDA
- LADA PAHIT
- PINANG MUDA


KEGUNAAN : (untuk Lelaki)

*untuk melancarkan peredaran darah di zakar, 

*untuk mengembang dan membesarkan zakar, 
*memberi kekuatan pada zakar untuk keharmonian hubungan.
* DIGUNAKAN OLEH SUAMI UNTUK TAHAN LAMA KETIKA BERSAMA

CARA PEMAKAIAN UTK SUAMI :
Diurut pagi sekali selepas mandi 3 minit.
Diurut malam sekali selepas mandi 3 minit
PENGGUNAAN MINYAK IKAT KASIH YANG DISARANKAN UNTUK LELAKI (PARA SUAMI) 

Dibawah testis ( buah zakar ) ADA LUBANG yang dipanggil lubang cincin. dimana disitu adalah centre kekuatan tenaga batin atau zakar suami.URUTKAN DENGAN MENARIK KELUAR URAT2 DARI LUBANG CINCIN SETERUSNYA HINGGA KEHUJUNG ZAKAR DGN MENGGUNAKAN MINYAK IKAT KASEH.

SEMINGGU PERTAMA KETIKA AMALAN URUTAN ITU DILAKUKAN " ORANG LELAKI PON MENANGIS SBB SAKIT BAGI YANG ADA MASALAH LEMAH TENAGA BATIN"

TINDAK BALAS POSITIF SELEPAS SEMINGGU ATAU 2 KE 3 HARI..ALIRAN DARAH DIZAKAR N BUAH ZAKAR AKAN TERASA BERDENYUT2.INI MENJADIKAN ZAKAR LEBIH KUAT DAN BERTENAGA.

more tips utk lelaki: 

nak ehem2 boleh sapukan sedikit minyak ikat kasih dan urutkan pada bebed. perfomance anda tidak mengecewakan insyaallah... nak mesra lagi..mintak isteri tolong urutkan ye...

TEKNIK URUTAN

ok..ni fida sharekan teknik bergambar..agak lucah sedikit..so org lelaki tak pyh la mesej sy camane nk urut zakar kan..tgk gambar rasanya da fhm..kalo tak faham tanya pada kawan2 lelaki yg lain.






KEGUNAAN : (untuk WANITA)
Wanita boleh digunakan pada payudara dan punggung untuk memontokkan dan menegangkan.

* SESUAI UNTUK ISTERI YG FARAJ KERING KETIKA BERSAMA (BERFUNGSI SEBAGAI PELINCIR)

CARA PEMAKAIAN UTK ISTERI yg mhadapi masalah kekeringan:
- sapukan pada zakar suami lebih sikit
- pastu rboleh bersama.

TEKNIK URUTAN PAYUDARA



CARA PENGGUNAAN
cara guna selepas mandi - urutkan payudara dengan minyak ikat kasih lawan arah jam dan menarik payudara ke atas. ibu jari tekankan dibawah ketiak. dan 4 jari selebihnya naikkan payudara anda. ulang hingga 8 ke 10 kali. pastikan sebelom pergi kerja sapu dan urut. nanti boleh terasa puting payudara dan isi payudara berdenyut2 mcm nak piyed. montox, pejal
dan anjal.



Bagaimana cara untuk jimatkan pemakaian minyak ini dan mendapat benefit yg banyak


1.goncang botol sebelum guna

2.titiskan 3 titisan minyak ikat kasih ini di tangan Dan sapu serta urut breast sebelah kanan selama 3 minit ikut arah lawan jam.begitu juga 3 titisan disebelah Kiri.cara ini untuk dapatkan breast yg montok..mantap.berisi dan pejal...terutama ibu yg menyusu yg mengalami masalh breast kendur Dan Lembik

3.lebihan minyak di tangan..bg preggy atau yang dah bersalin ada strechmark diperut..sapu minyak tadi disitu.Insha Allah dengan niat kita.. semasa bersalin perut xda strechmark Dan yg dah ada strechmark perut akan pudar.

4.lebihan minyak di tangan juga boleh Disapu di tumit kaki yang merekah untuk mendapatkan tumit yg licin bak anak dara.

5 lebihan minyak ditangan tadi juga boleh Disapu dibibir untuk bibir yang seksi..menawan Dan kemerahan.

6.bagi yang nak dapatkan punggung yang mantap Dan montok boleh titiskan 3 titisan lagi tangan Dan sapu Dan urut di bahagian punggung ikut lawan jam..

Selamat mencuba.



jom layankan testimoni


"kak tq so much ...saya pada mulanya tak caya minyak ni boleh bg tegang tut..tut...saya...... lepas saya guna seminggu hubby saya tegur...eehh ayang pakai apa....abg rasa keras la ....selalu lembik jer.........aaar mcm ni baru best....saya pun ceritakn pada suami ...so dia bg duit suruh order 3 botol dekat kak ita buat stok......dia kata kali ni biar abg urutkan heheheh....seronoknya...suami puji....rasa lega hati....tq kak"







Masalah: Payu dara Kendur akibat menyusu

bayi ataupun akibat sudah lanjut usia atau
penjagaan yg kurang di beri perhatian satu
ketika dulu..




Penyelesaian: Minyak Ikat Kasih.
Cuma sapu sedikit minyak ikat kasih (MIK)
dan urut payudara anda kecuali bahagian
nipple secara bulatan amalkan dan insyaallah
dalam masa singkat anda boleh rasa dan
nampak perubahannya... Bau MIK ni sangat
harum...jadi tak la memualkan.. JOM TRY!!!!



HEBAT DAN HEBAT!!!
HEBAT LAGI HEBAT!!!!
HEBAT MESTI HEBAT!!!

Minyak Ikat Kasih. 

Dijamin kembali tegang & mantap dalam masa 4 minggu. Kekal cantik dimata suami. Kekal hebat kata si isteri.

NAK JADI HEBAT TAK? SEHEBAT ROZITA CHE WAN..heheheh



RISAU???...

ukuran payudara semakin kecil 
dan semakin mengendur
disebabkan penyusuan bayi dari anak pertama hingga yang anak yang seterusnya
malunya dengan en.suami...
apabila aset yang dulunya
membukit dengan segar
kendur dan tak bermaya
apabila beraksi.....








NAK ORDER?
SMS/WASSAP
012-2219497 FIDA

pesanan: bagi org lelaki plz..dalam proses mendapatkan khidmat rundingan dilarang utk mengeluarkan perkataan lucah2.. hormat antara satu sama lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...