Penyakit Wanita Yang Dapat Di Rawat Menggunakan Produk Jamu Susuk Dara.

Assalamualaikum.

Hai semua harini fida nk bg beberapa cadangan ttg penyakit yg selalu kita alami utk wanita yg da berkahwin mahupun  anak dara jgk dan betapa pentingnya menjaga bahagian Intim anda.

jom layankan beberapa persoalan dan jawapan yg sering ditanyakan kepada fida.


1)
KUTU KELAMIN??? APA TU????


haaa mai sini nk cerita...

Hati-Hati Dengan Kutu Kelamin.
Pubic lice (Pthirus pubis), juga dikenal sebagai 'Kepiting', Genital kutu, kutu kemaluan, Genital Genital Kepiting atau kutu, adalah serangga parasit yang terdapat di daerah kemaluan manusia dan juga di rambut pada kaki, ketiak, kumis , janggut, alis, atau bulu mata. kutu2 ini berwarna kecoklatan ttp berwana kemerahan jika bdnnya dipenuhi drh yg telah dihisap.Gejala ...jangkitan kutu kelamin:
•Gatal dan rs terbakar di daerah kemaluan
•Gatal yg berpindah2 tempat krn kutu kelamin bergerak ke daerah basah lain seperti ketiak
•Gatal2 yg lebih kerap atau teruk di malam hari
•kerap menggaru sekitar kemaluan sehingga menyebabkan luka2 kecil
•Demam, rs terbakar (pns pedih)ketika buang air kecli atau keluarnya cairan kelamin.

insyAllah boleh membantu anda dengan amalkan produk JSD:
~ feminine wash rm48
~ masker vagina rm25
jika ada budget lebih disyorkan mengambil bersama :
~ intim gel rm56

2)  
Kentut Vagina


Alat kemaluan sulit wanita mengeluarkan udara dan menghasilkan bunyi seperti kentut. Ianya berlaku akibat udara terperangkap di dalam faraj ataupun di celah-celah lapisan labia majora lalu dilepaskan seperti mana kentut dubur berlaku.

Antara Faktor dan Penyebab  kepada wanita ialah
-wanita yang mengalami kelemahan pada otot-otot kemut seperti wanita yang telah melahirkan ramai anak, 
-wanita mengalami masalah jatuh peranakan dan juga tidak dapat mengawal kencing (kencing dedas) 



Produk utk wanita yg sudah berkahwin ialah
1) Jamu Pengantin Dara
2) Jamu Aku Dara
3)Masker Vagina
4) Intim Gel

3)Masalah Keputihan

Untuk yg BETUL2 nak selesaikan masalah KEPUTIHAN shj.
utk Anak Dara dan Wanita yg da berkahwin .


Hadapi masalah Keputihan melampau ??

Seperti :

> cecair berbau..?
> kekuningan..?
> kehijauan..?
> Berketul-ketul..?
> tumbuh bintik merah..?
> berjerawat.. ?
> gatal-gatal celah peha/area v

Dengan hanya menggunakan "MASKER VAGINA" berharga RM25 shj. Masalah diatas SETTLE!!

100% BERKESAN!!
100% SELAMAT DIGUNAKAN!!


4) Selalu anda ade tanda2 ini??

* Kerap sakit kepala,
* Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab,
* Susah bangun tidur,
* Berat badan meningkat, kehadiran selulit,
* masalah jerawat, banyak angin dalam badan,
* keliling mata gelap dan lain2

penyelesaian nya adalah dengan :-

chocolate love habibi... JSD

CLH ni akan merasa tindak bls sedemikian :

* Kerap Sendawa buang angin
* Melawaskn pmbuangan, klu perut muncit tu krp mmbuang akn
mengempiskan perut anda
* Kerap kencing buang toksin dlm badan
* Mana kurang bernafsu tu jgn tkejut asik nak saja
* Melancarkan sistem perjalanan drh dlm bdn
* Melancarkan haid
* menghilangkan senggugut..


Untuk Masalah Senggugut ketika Haid , Anda boleh mengamalkan Coklat Love habibi , selain melancarkan peredaran darah , ianya elok untuk membuang angin dalam badan dan yang paling best , mampu menurunkan berat badan jika anda konsisten mengambil nya setiap hari.

testimoni yang masih HANGAT!!..
COKLAT LOVE HABIBI RM48
......mmg SUPERB!..

"salam sis... nak bagitau la.. pasal CLH ni.
memang efek dia mengelokkan kulit jugak ker?
saya sebenrnya pelik sis... kat kaki saya ni, macam ada parut yang gatal la. saya ada resdung. kalo gatal, parut ni akan bertambah dan gatal2 kat situ.
sekarang ni, parut makin kurang.
nak kata sapu losyen,. saya tak sapu losyen. saya pun tak pakai apa2 produk kolagen ker apa ker.
satu lagi.. kawan saya perasan..
kulit muka saya nampak glowing.
saya pun tak pakai apa2 krim muka yang khas pun. setakat bb cream je. tapi sekarang nampak lain."







KENAPA YEA KITA MAKAN JAMU TAPI XDE PERUBAHAN??

...baca ni.. penting!

1 - MAKAN/MINUM BENDA YANG SEJUK!!... ha..ni penting sangat! kalau boleh elakkan pengambilan sayur yg sejuk2 ni. seperti timun, taugeh, kangkung, pucuk manis, air tembikai, labu.. xpayahlah nak minum ice blender ke..chattime, coolblog.. cukup2 la.. xperlu ambil.. tau x..bende sejuk2 nie leh buat peranakan kita KEMBANG?? perut pun senang buncit. lagila kalau makan sambil sulam air..pleasee... elak-elakkan la..1 more thing..anda yakin ke yg pearl yg anda makan tu dapat hadam betul2 kt dalam perut? ntah2 gigit sekali 2 terus telan..pastu xleh nak digest, keluar dari badan. SERAM!!.. nasi sejuk semalam hari pun jangan makan. masak secara jimat. agak2.. jangan membazir..xelok..

2 - JARANG MINUM AIR MASAK
ni paling malas org nak amalkan.. make sure 2 liter sehari.. air tu penting untuk pelawasan.. mood dan juga kulit. org yg stress juga org yg kurang minum air tau!

3 - UBAT MEMANG PAHIT
jamu memang pahit.. pahit la ubat. manis tu gula2..hehe.. kalau kita mentaliti pikir untuk sihat, jaga kesihatan..kita xkan berkira samada pahit ke x.. sedap ke x.. bila mind set kita pikir positif, maka ape yg kita makan tu kita peroleh secara +ve..

4 - MINUM AIR KELAPA
ha... ni ramai yg xtau ni.. tau x kenapa kalau anda ambil mana2 ubat xleh minum air kelapa? sebab..air kelapa mampu meneutralkan kembali apa yg kita makan untuk kembali ke kondisi yg asal.. sebab tu la.. jika anda seorang yg alergi seefood..anda disarankan minum air kelapa..so ape yang anda makan tu xmemberi sebarang tindak balas terhadap badan..

# sbab tu la kenapa yg consume jamu kena minum byk air, elakkan makan makanan panas mcm durian, alkohol, air berkarbonat, air kelapa. skrg dh tau kenapa kan



IBU MENGANDUNG PUN BOLEH GUNA ?



Ramai ibu mengandung nak guna, tp was2 dgn jamu ni takot menganggu pertumbuhan janin.

ibu2 semua produk yg sngt sesuai utk ibu mengandung adalah :

MASKER VAGINA
-------------------
-> Orang mengandung makin lama baby makin besar dalam rahim. jadi banyak lebihan lendir..

Lebihan lendir karung baby tolak. Jadi no wonder dengan tekanan tu, banyak lendir akan keluar ketika mengandung terutamanya
dari masa kesemasa faktor baby membesar. time tu ibu - ibu mengandung sangat susah hati panties basah, gatal2 semua
serba tak kena. So wanita2 mengandung simpan magic
powder dalam poket kemana2 u pergi.

FEMININE WASH
-------------------
-> Bila ngandung ni peluh, bakteria dan perubahan hormon. Cucian setiap hari boleh mencegah bauan ini. Jika ada masaalah dgn kelembapan melampau, keputihan dan perpeluhan yg mendatangkan bau bolehlah gunakan MISS-V: Cool Medicated feminine wash ini.

MEDICATE DEEP HEAT LOTION
-----------------------------------
-> Cramps atau tegang otot khususnya di bahagian kaki kerap berlaku pada peringkat pertengahan dan akhir kehamilan.

Keadaan ini boleh menimbulkan kesakitan jika kerap berlaku. Tegang otot ini mungkin disebabkan oleh kandungan hormon estrogen yang meningkat ketika seseorang wanita itu hamil.

Ia mungkin juga disebabkan oleh kekurangn logam kalsium
dalam darah. Gunakanlah MEDICATED DEEP HEAT LOTION
untuk melancarkan peredaran darah dan mengelakkan
urat2 dari dimasuki angin.








Anda Tak Teringin Ke Nak:-
Kembalikan Kebahagiaan Seperti Malam Pertama
Ms. V Sentiasa Kering & Tidak Terlalu Basah
Nak Hilangkan Keputihan
Hilangkan Bau Yang Tidak Menyenangkan Pada Ms. V
Mengembalikan Hubungan Intim Dengan Suami
Beri Kejutan Pada Suami Yang Tidak Pernah Anda Terfikir Yang Ms.V Mampu Kembali Perawan

Tidak Salah Untuk Kita Mencari Produk Dengan Tujuan Untuk Memberi Kebahagiaan Batin Kepada Suami Kita Dalam Mencari Kebahagian Rumah tangga, Dengan Niat Untuk Mengekalkan Hubungan Suami Isteri



=========
KEPUTIHAN
=========

Keputihan ialah sejenis penyakit kelamin (vaginitis)
yang disebabkan oleh jangkitan kuman dan kulat.

Ia merupakan lebihan lendir yang keluar melalui vagina
dalam kuantiti yang banyak.

Seringkali mereka yang mengalami masalah ini
akan berada dalam keadaan yang tidak selesa
kerana keputihan mampu menimbulkan
bau yang kurang menyenangkan.

Tentunya perasaan rendah diri mula menghantui
tatkala bersama dengan suami.
Pengeluaran lendir atau keputihan boleh menandakan
sejenis penyakit pada faraj dan sistem peranakan.

============================
CUBALAH ♥♥ SET KEPUTIHAN JSD ♥♥
- 1 BOTOL FEMININE WASH
- 1 PAKET MASKER VAGINA


# Sekiranya keputihan teruk , gunakan
sekali INTIM GEL



JERAWAT/MATA IKAN & KESAN KEPUTIHAN TIDAK DIRAWAT

JERAWAT / MATA IKAN di kemaluan:

Antara penyebabnya ia nya boleh tumbuh dibahagian ini adalah kerana:
1. Mencukur bulu-bulu halus di daerah kemaluan hingga terluka
2. Jangkitan virus
3. Kawasan v atau kawasan intim untuk wanita terlalu lembab dan mulut vagina terdapat banyak kelenjar minyak yang boleh menyebabkan pori-pori kulit tersumbat.
4. Lemak di kemaluan berlebihan mengakibatkan bintik-bintik di kemaluan. Ini terjadi andai malas membasuh dan membersihkan kawasan kemaluan ini
5. Menggaru hingga terluka
6. Faktor hormone tidak seimbang dalam tubuh
7. Jerawat vagina disebabkan perubahan dalam folikel rambut dan kelenjar sebaceous.
8. Faktor keturunan atau genetik
9. Stress

DARI PENGALAMAN PENGEDAR JSD
-boleh sembuh dgn penggunaan (Feminine Wash) FW +(Masker Vagina) MV...ade mata ikan sbb kelenjar darah dia tak berapa sehat tu, dia mcm toksin yg tersekat2 kat dlm urat darah dia...kwsn putput tu kwsn kelnjar n lemak hormon..tiada otot daging...jd mata ikan sbb toksin/nanah disbbkan drh kotor yg dh lama tepu kat situ...so bila guna fw + mv, herba telah meresap masuk dlm urat darah..memecahkan ketulan kotoran tu..mka, kluarlah mata ikan tu...nnt klu mata ikn tu pecah, suruh dia bubuh MV jer kt situ...takdan sehari dah kering n kecut balik n sembuh...FW teruskan pakai mcm biasa...RAKAN PENGEDAR ade customer yg jd mcmni smpi msuk wad, buat operation sbb mata ikan ni ja...dia amalkan FW + MV shja...tak sampai 3 hari dah ok...dia juga buat mcm tangas guna FW dan air suam...alhamdulillah...sembuh kini... 



ok 
sebarang pertanyaan bleh 
sms/wassap
012-2219497 fida
jgn lupa add fb fida utk info lebih lanjut
fb link:https://www.facebook.com/jsdintan

utk pembelian terus dengan fida
anda akan mendapat rundingan yg percuma dan jelas
sekiranya anda membeli produk dr pihak agen atau pengedar lain
please rujuk dengan penjual tersebut.


INFO RINGKAS PRODUK JAMU SUSUK DARA

1. JAMU PENGANTIN DARA - RM65.00 (10biji)
- merapatkan/mengetatkan faraj
- menyerap dan mengeluarkan kotoran/keputihan/darah beku

2. JAMU AKU DARA - RM48.00 (40biji)
- menambahkan tenaga badan
- merawat masalah keputihan dan sengugut
- melancarkan peredaran darah
- memecahkan lemak

3. MASKER VAGINA - RM25.00 (5g)
- merawat masalah kegatalan di miss V
- menegangkan dan merapatkan bibir faraj
- memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh/
lebihan lendir

4. MEDICATED FEMININE WASH - RM48.00 (100ml)
- merawat keputihan dan kegatalan
- membasmi kuman dan fungus
- nyaman dan memberi keselesaan pd mereka yang kerap
berpeluh
- ia berubat, pekat dan boleh tahan sehingga 2bulan
penggunaan

5. INTIM GEL - RM56.00 (15ml)
- meningkatkan keghairahan dan nafsu syahwat
- merawat keputihan dan membasmi kuman
- memberi kepuasan maksima

6. LELAKI JUTAWAN - RM65.00 (60biji)
- meningkatkan nafsu syahwat
- menambahkan tenaga dan meningkatkan kecergasan
- melawaskan dan mengeluarkan angin
- meringankan badan
- amat sesuai bagi lelaki berkerjaya dan berumahtangga

7. MINYAK IKAT KASIH - RM65.00 (20ml)
- membesarkan dan mengembangkan zakar
- boleh digunakan sebagai pelincir
- boleh digunakan untuk memontokkan dan menegangkan
payudara dan punggung

8. COKLAT LOVE HABIBI - RM48.00 (30g)
- stamina
- buang angin
- melawas
- memanaskan badan
- meningkatkan syahwat

9. JAMU JALINAN CINTA - RM48.00 (40biji)
- mengeluarkan darah2 kotor dalam badan spt darah nifas
- membuang angin dari dalam badan
- bersifat melancarkan peredaran darah
- membanyakkan air susu
- mencepatkan luka2 kering dan sembuh
- menyembuhkan luka2, kudis/bisul, jerawat, kayap, dan nanah

10. JAMU EMAS - RM65 (65biji)
- supplement menurunkan kadar gula dalam darah utk
pesakit kencing manis.

11. MAGIC BODYSLIM SOAP - RM36 (100g)
- Pengelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi
- menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan
lembap
- membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan
selepas beranak , kekotoran seperti kerak dan daki yang
terpendam .

12. MEDICATED DEEP HEAT LOTION - RM48.00 (110ml)
- memecahkan lemak untuk mendapatkan saiz badan yang
diingini
- diurut pada tapak kaki utk kesan refleksologi

13. COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE - RM 100 (12 sachet)
- diperkaya dgn Astaxhantin & Vitamin C
- ada campuran herba
- memperbaiki struktur kulit supaya cerah , gebu & bebas
kusam~menutup liang pori
- menghilangkan kedutan &lingkaran gelap bawah
mata~menyihatkan kuku & rambut
- memantapkan bhgn intim wanita

14.MAGIC CLEAR SINUS SOAP - RM28.90 (60g)
- Menghilangkan hama resdung dan mencegah hidung
tersumbat.
- Mengurangkan kegatalan pada mata dan muka.
- Menghilangkan jerawat, bintik-bintik hitam dan parut
nipis dimuka dengan membunuh bakteria yang menjadi
punca jerawat halus dan jerawat batu.
- Membantu dan mencerah, melembut serta menyegarkan
kulit muka.

15.MAGIC SERI CAHAYA SOAP - RM28.90 (60g)
- Untuk wajah yg jerawat berbenjol-benjol
- Utk kulit muka yg berminyak
- Melembutkan & menghaluskan kulit wajah
- Membebaskan kulit wajah dari berminyak dan melekit

16. BERYNNA + VIT C - RM38 (15 sachet)
- Mengandungi 7 Herba Sunnah
- Membantu menaikkan tahap IQ
- Menerangkan hati dan menguatkan daya ingatan serta hafalan

sms/wassap

012-2219497 fida



https://www.facebook.com/jsdintan
add fb utk lebih info yg menarik

JOM MANTAP,RAPAT ,BERSIH BERSAMA JAMU SUSUK DARA

UNTUK PENGETAHUAN !!!

[ SEMUA TENTANG JAMU SUSUK DARA ]

☑ dibuat untuk para isteri yg bermasalah, macam2 masalah ada, cth faraj longgar ini dah semestinya berlaku jika wanita bersalin secara normal..

☑ dibuat utk isteri-isteri kebanggaan suami, bukan utk menggalakkan maksiat.

KENAPA isteri kena jaga miss v supaya tidak longgar, tidak becak, tidak kering, tidak busuk?????

~ sebab bukan semua wanita bernasib baik dapat suami yg boleh terima keadaan isteri yg mcmni.

~ "Hasrat" pada pandangan suami adalah "keperluan" BUKAN "kehendak"

~ Majoriti lelaki yg baik2 berkahwin sbb nak menghalalkan yg haram. Menyalurkan "hasrat" ke jalan yg di redhai tetapi kena ingat suami sentiasa "muda" walaupun dah berusia.

~ Sebagai isteri, perlu jaga keperluan "hasrat" suami.. keperluan suami yg dipenuhi luar dan dalam, suami susah nak pandang wanita lain dan susah nak buat maksiat..

~ Sebagai suami yg menyayangi isteri, suami perlu keluarkan duit utk sponsor maintenance "engine" isteri.. engine kalau dah selalu guna tp takde maintenance confirm berkerak, dah slalu guna kene lah kerap servis, jgn dibiarkan.. semakin truk "bunyi engine".. sayangi isteri anda, isteri layak menerima yg terbaik dari suami..

~ mana2 isteri yg dapat suami "out of control", please do something.. bersihkan diri, servis diri dan jaga suami anda, jauhkan suami anda dari kancah maksiat, mungkin ini dugaan hidup anda, tetapi wahai isteri yg mengalami dugaan hebat, jgn sekali2 putus harapan, sentiasa berjuang utk hidup dgn bahagia bersama2 insan dan keluarga tercinta.. never give up.. pahala dan syurga sentiasa menanti anda..

JOM berJSD...
'COZ SHARING IS CARING...
JGN MALU JGN SEGAN, KAMI IKHLAS MEMBANTU




ni testimoni mmg dari customer fida
 

 

 


**byk lagi testimoni menarik..nnti fida akan upload


JOM CITER PASAL FEMININ WASH


Ingat ye..xperlu tuang banyak2.. ia memang
xberbuih mcm pencuci vagina yang lain..tapi ia
berubat.. Yang dah berkkahwin tu,cuci la dlam
vagina anda..apa nk takut??? guna 1jari telunjuk
yang halus dan comel tu..Yg anak dara cuci luaran ajer..

~Mula2 tuang sikit kat tapak tangan..cuci keliling
miss v, celah2 yang terselit tu, cuci sampai ke
dubur, kemudian biar kejap.

~ Kemudian tuang kat hujung jari telunjuk anda,
dan mula godek2 lembut kat dalam
vagina. .TAHUKAH anda..keputihan yg ada dlm
vagina anada akan bergentel dan mudah tarik
keluar.. kemudian basahkan jari anda tu, dan
bersihkan kembali dlm vagina dan luar2 semua tu..

~ Inilah yg kita perlu buat lepas habis peyed
kan?? barulah yakin nk mandi wajib!



sape boleh guna?
1) Anak Dara
2)Wanita Yang da Berkahwin
3) Ibu Mengandung



tips utk anak dara kecil yang kurang pandai menjaga kerbersihan Vagina

masker v bkn sekadar utk ketat saje bnyk gunanya
ini 1 tips utk anak dara kecil yg miss v dia berbau busuk
n gatal2.


1. cuci miss v dgn bersih.. stp hari
2. sapu masker v..
3. pakai pantese cotton.. xmo yg ada syntheticnya..
4. ajar dia cuci dgn cara yg btul.. iaitu dr depan ke belakang..
5. jgn bubblebath atau rendam dlm air yg bersabun wangi..
6. kalau bole jgn basuh underwear dia dgn sabun biasa.. guna sabun yg hypoallegenic..mgkn sbb miss v sikecik ni terlalu sensitif


JAMU PENGANTIN DARA



RAMAI TANYE SAYA KAK MCMANA NAK INSERT YE...SAYA NAK CUBE TP XTAU MCMANA..MEH SINI AKK AJOR YE ADIK KAKAK SEMUA..HEHEHE..XMO TAKOT2...

cara pengunaan 
1. kene mencangkung..masukkan 1 jari dlm vagina..cube rasa ada lubang kiri n kanan dalam vagina seakan bentuk Y..Masukkan / Insertkan 2 kapsul kedalam faraj yg ternganga dan longgar. dlm keadaan mencangkung
2. dgn menggunakan jari 1 kapsul ditolak menggunakan jari sambil menarik nafas. ke bahagian kanan rahim. Dan 1 kapsul kebahagian kiri rahim. Pastikan sampai betol – betol ke penghujung yang paling dalam rahim
3.Makan 4 kapsul jamu sebelom tido. Dgn kuantiti air suam sekurang2nya 3 gelas
* biarkan kondisi ini semalaman tanpa bersetubuh...lepas 24 jam insert boleh bersama en somi hehehe...
* Rahim akan terus mengecut serta merta.
*dituruti 2 kapsul mlm ke 2 dan mlm ke 3 , 2 kapsul
* harus meminum air suam dgn kerap utk mengelakkan pening kepala kerana jamu panas
4. cukup 72 jam atau 3 hari WAJIB korek keluar kotoran dalam faraJ menggunakan JARI. ingat WAJIB KOREK ye...sbb apa..kalau di biarkan dlm faraj boleh menjadi KUMAN..xkan mau simpan kuman kan kan kan..hehehe..jom pm saya laju2 utk order...




T|E|R|K|I|N|I !!!!

Perhatian kepada pengguna JSD...kini produk SuSuk Dara semakin galak di KLON kan ! 

Nasihat kami agar uolss dapatkan yg original dari agen/pengedar/stokis yg berdaftar dan sah sahaja. Jangan hanya nak jimat kos pos laju, anda beli di toko2 jamu yg menjual pelbagai produk tanpa rundingan terlebih dahulu. Jangan bahayakan diri sendiri...

Harap uollss berhati2 yaa...

AWASSS!!..AWASS!

DAPATKAN PRODUK ASLI HANYA DARI PENGEDAR/AGEN BERDAFTAR.





Jangan membinasakan diri dengan berurusniaga dengan golongan yang tak bertanggungjawab.

Sebagai pengguna, anda perlu bijak 


Mana-mana Pembelian terus dengan fida anda akan mendapat rundingan percuma sehingga JELAS setiap masalah anda.Saya akan guide dan memberi khidmat nasihat yg sebaiknya.Saya akan bertanggungjawab sepenuhnya utk masalah anda.Insyaallah


 ..Tetapi sekiranya anda membeli dengan mane2 agen atau pengedar lain atau org perseorangan pastikan setiap masalah anda refer pada penjual tersebut.Saya tidak akan bertanggungjawab sekiranya terdapat masalah atau kurang jelas setiap maklumat yg anda dapat.


**Sebagai perunding khidmat nasihat JAMU SUSUK DARA, rundingan yg jelas dan tepat perlu ada pada setiap penjual produk ini..ilmu kene ade..baru boleh jual ..jgn fikirkan keuntungan tanpa memikirkan keadaan pelanggan.


utk pembelian dengan fida bleh

sms/wassap
012-2219497 fida
link fb:https://www.facebook.com/jsdintan
jgn lupa add utk info terkini.


JAMU AKU DARA

JAMU AKU DARA RM48.00 
40 BIJI
SEMENTARA STOK MASIH ADA.
siapa cepat dia dapat..STOK TERHAD




Khasiat-khasiat :
√ Menambahkan tenaga badan.
√ Meningkatkan nafsu syahwat.
√ Merawat masalah keputihan dan sengugut.
√ Melancarkan peredaran darah.
√ Memecahkan lemak & mencairkan kotoran atau kerak di dinding rahim.
√ Merapat & mengecutkan rahim.
√ Buang angin.
√ Menegangkan payudara & punggung.
√ Merawat fibroid & cyst.

Kaedah makan :
1 botol yg pertama untuk 10 hari 2 pagi & 2 malam. Kemudian botol kedua untuk 20 hari. Kemudian maintain 1 botol tu untuk 40 hari. Esok piyed lancar macam paip bocor. Darah beku semua hancur. Keputihan mencair. Mula-mula je kena makan lebih sikit. pastu semakin berkurang.

Tindak balas herba POSITIF kepada pengguna:
√ Dalam tempoh lebih dari 2 hari faraj akan terasa becak.
√ Lendir-lendir akan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna.
√ Terasa denyutan di ari-ari atau dalam rahim.
√ Terasa denyutan di faraj.
√ Terasa hangat dalam faraj.
√ Dinding kanan dan kiri faraj bertembung secara perlahan-lahan dari masa ke semasa.
√ Seluar dalam basah akibat air bukan kencing.
√ Seluar dalam berwarna kuning atau hijau.
√ Bila penggunaan berterusan semua kesan- kesan di atas hilang.
√ Payudara tegang dan pejal.
√ Punggung tegang dan pejal.
√ Jika rahim kembang akan terasa denyutan untuk mengecut dan makin hari makain terasa seketul keras di bahagian ari-ari.

*Urutkan perlahan-lahan naikkan ke pusat time by time (boleh tahu kedudukkan peranakkan di mana).

Kesan menggunakan produk ini :
√ Faraj rapat tanpa lendir.
√ Faraj menjadi hangat.
√ Payudara berdenyut-denyut.
√ Punggung berdenyut-denyut.

√ Situasi Pasangan (suami pengguna) :
√ Terasa sempit, lembab dan hangat dalam faraj.
√ Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
√ Mengalami kegelian zakar maksima diseluruh bahagian.

Kelebihan penggunaan produk ini :
√ Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan.
√ Payudara yang kendur akan tegang dan montok.
√ Punggong Menggeleber dan jatuh akan tegang dan naik.
√ Faraj yang bersih dan sehat.
√ Rahim yang subur.

Dilarang keras untuk :
√ Wanita yang minum arak.
√ Wanita mengandung.
√ Wanita terus mengamalkan minum air batu.


SIAPAKAH YANG SESUAI UNTUK MENGGUNAKAN?

-Wanita yang muda atau tua
-Wanita yang faraj ternganga berlendir dan berair
-Wanita yang mengalami keputihan
-Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap
-Wanita sehabis bersalin
-Wanita yang mengalami gatal–gatal dalam faraj
-Wanita faraj berbau
-Wanita yang kerap minum air batu
-Wanita yang belom berkahwin
-Wanita yang datang bulan tidak teratur
-Wanita yang kuat berkerja
-Wanita yang rasa becak atau basah dalam faraj
-Wanita yang kena bentan kena sejuk – sejuk atau menggigil-gigil.
-Wanita yang pusingan haid tidak normal
-Wanita yang tidak mengandung tapi tidak datang bulan.
-Wanita yang payudara kendur
-Wanita yang punggung jatuh

Mengapa mereka perlukan produk ini?

#Rempah yang dimakan akan mengecutkan rahim
#Rempah yang dimakan akan mengecut faraj secara perlahan–lahan dari masa ke semasa. 
#Rempah yang dimakan berfungsi memanaskan Rahim. Jadi darah – darah beku atau lendir – lendir beku akan mencair dan akan menitis dari mulut rahim jatuh kedalam faraj. Perlahan – lahan lendir dan cecair turun permukaan faraj
#Penggunaan yang berterusan membuatkan Rahim menjadi sehat.
#Berhenti makan ketika haid jika Rahim sudah sehat dan faraj bersih.
#Makan rempah ketika haid bagi mereka yang mengalami senggugut ( darah beku )
#Makan rempah ketika haid bagi mereka yang tidak normal pusingan haid.
#Makan rempah ketika haid bagi mereka yang selalu tidak datang bulan.



MASALAH SENGGUGUT YANG TERUK GILERR? 

Masalah senggugut sangat menakutkan hari-hari si gadis, semua kerja tak mampu dilaksanakan, sakitnya seperti tiada cara utk di rawat. Dah la sengugut teruk, periodnya pula tak menentu.

USAH RISAU!

Jamu Aku Dara! mampu bantu SELESAIKAN MASALAH anda! Dengan IZIN Allah.




TESTIMONI JAMU AKU DARA

Soalan: Salam.. sy berumur 31 dh b'kawin selama 6thn. blm dikurniakan ank. baru2 ni sy g cek kat dr. dan mendapati sy ada cyst. dan dr bg harapan 50/50 je utk hamil. dr. cdgkan sy buat iui/ivf yg mungkin b'harga 10k. sy nk tya blh ke sy amik jamu dr produk puan hani utk sy buang cyst. klau ia berkesan sy amat bersyukur sgt jamu puan hani dpt bantu kaum perempuan mcm sy. tq.

JAWAPAN:
Boleh makan JAMU AKU DARA.

TINDAK BALAS PADA BERMASALAH MCM NI AGAK KUAT TERASA.
sehingga demam kadang2. yang penting minum air suam banyak2. bagi badan berpeluh n jangan tinggal makan jamu tu. gunakan JAMU PENGANTIN DARA 2 minggu sekali. dan tarik kekotoran itu keluar. buat sehingga piyed keluar ye dear... agak2 panas suhu badan mcm org demam tu tak boleh makan panadol atau ubat tahan sakit. kalau u sanggup tahan...insyaallah berkeping2 darah beku akan keluar. jika tak sanggup nak tak nak u kena follow procedure hospital utk keluarkan darah beku yang melekat di tisu rahim tu. sometimes sakit di ari2 ketika proses tu sehingga u tak boleh tegak dan membongkok. minta bantuan suami kalau tak dapat nak keluarkan insert tu.

Sediakan bekas utk tarik lendir nanti. insert tu biar 2 kali sahaja..lepas tu keep continue dgn aku dara sbb kalau rahim terlalu mengecut susah pulak nanti dia nak turun kefaraj. aku dara akan membuatkan rahim u terasa panas. n darah beku akan mencair nanti. tu yg kena ambil masa sikit utk jamu aku dara bekerja. seriusly jika u benar2 bersedia u boleh mulakan.

JAMU AKU DARA tak boleh stop walaupon ketika sedang piyed.

Makan 2 biji pagi 2 biji malam insyaallah..
Dalam tempoh rawatan tak boleh minum air batu, tak boleh minum air kelapa. tak mahu makan sejuk2. makan seperti org berpantang...


TESTIMONI : JAMU AKU DARA

Testemoni dari pengguna Jamu Aku Dara..ini yang belum berkahwin... sy suka menjaga dalaman diri dan amat percaya kalo kecantikan wanita itu dtg dr dalaman dahulu sehingga akan terserlah keluar..

sy menemui jamu susuk dara di internt dan sy menempahnya... hari pertama makan banyak angin keluar sehingga selalu kentut2..hi2.. hari kedua badan sy mula rasa ringan..rasa aktif buat kerja ...

Hari ketiga mula keluar benda asing dari V..Ini diantara hasilnya...walaupun sy bukan jenis yang keluar keputihan sehingga perlu memakai panty liner seperti kebanyakkan kawan..tapi setelah memakan jamu ini banyak keputihan yang keluar..

Betullah JAMU SUSUK DARA membersihkan rahim yang terkumpul didalam... jd sy nasihat kan pada semua anak dara jagalah mahkota kita..bukan untuk siapa tapi juga keselesaan diri sendiri..sehingga terasa bersih tanpa was2 pd pakaian dalam ketika hndak melakukan ibadah......

berminat nak order
sms/wassap:012-2219497 fida
fb: Fida Jamu Susuk Dara
LINK FB: 
https://www.facebook.com/jsdintan 
jgn malu jgn segan 
COD:PUTRAJAYA, GIANT TMN EQUINE 

PASTIKAN BELI YG ORIGINAL DAN DAPATKAN RUNDINGAN PERCUMA 
utk pembelian terus dengan fida


RASA SAKIT KETIKA BERSAMA?

SAKIT KETIKA BERSAMA DENGAN PASANGAN


Mungkin ramai antara kita mengalami masalah yg sama seperti diatas..jgn simpan2, yg menanggung sakit anda..Bagi masalah kekeringan kami ada penyelesaiannye.



INTEM GEL RM56.00

Penggunaan miss v intimgel susuk dara adalah untuk menghilangkan keputihan, kering, menghilangkan kegatalan faraj, mengaktifkan sensitiviti dinding faraj dan menghilangkan kuman kencing.

Bagaimana kondisi keputihan kering.
1) Gatal - gatal dalam faraj yang tidak berlendir Atau
2) kurang cecair dan sakit di faraj ketika melakukan hubungan kelamin.

Bagaimana miss v intimgel susuk dara membantu?


Gel ini membantu mencairkan kerak keputihan kepada cecair untuk memudahkan dibuang dari pangkal rahim dan celahan dalam faraj




1- sapuan gel kedalam faraj selepas membersihkan hadas kecil atau besar.
2- akan berlaku tindak balas faraj tiba - tiba menjadi sangat gatal dan berair.
3- keputihan akan mula turun dan keluar dari lubang faraj.
4- air keputihan yang keluar akan merenyam.
5- selesai habis air keputihan keluar. Anda diyakini bebas dari keputihan kerak.

Berapa lamakah proses ini berlaku ?




Dari faraj yang kering kepada faraj yang tiba - tiba sangat basah mengambil masa 3 hari ke seminggu. Untuk proses rawatan ini.Digalakkan menggunakan pantyliner untiuk kesegaran.Untuk keputusan dan kepuasan rawatan luarbiasa hebatnya hubungi jururunding produk jamu susuk dara untuk kesan yang maksimum dengan pemilihan dan pemakaian produk yang betol dan tepat dengan masalah anda.

Sakit semasa hubungan seks memang jarang dibincangkan. Bagi wanita terutamanya, anda mungkin tertanya tanya sendiri kenapa ia ia terjadi sedangkan seks sepatutnya sesuatu yang memberikan kenikmatan bukan menyakitkan. Hakikat sebenarnya ialah, tidak semua seks memberi nikmat setiap kali berhubungan. Dikatakan hampir semua wanita akan merasai sakit semasa berhubungan sekurang kurang sekali seumur hidupnya.


Tahu tak sebab apa sakit bila bersama atau jenis faraj kering?

1)Kurang Lubrikasi - Keadaan ini terjadi selalunya disebabkan kurang aktiviti "foreplay", tetapi ia lebih dikaitkan dengan oleh kekurangan hormon selepas menopos, selepas pantang atau semasa menyusu badan. 


2)Jangkitan kuman - Jangkitan bakteria pada pundi kencing dan faraj boleh menyebabkan kesakitan semasa hubungan seks.


3)Vaginismus - Iaitu kekejangan otot keliling faraj yang berlaku dibawah sedar juga boleh menyukarkan penetrasi dan seterusnya kesakitan semasa seks.

Kepakaran saya adalah membantu membuang rasa sakit dan tidak selesa ketika berjimak sehingga isteri boleh bersama suami dengan hati yang senang dan gembira.




ANTARA KEHEBATAN Intim GEL 
~mengetatkan vagina
~meningkatkan keghairahan dan nafsu syahwat
~merawat keputihan dan membasmi kuman
~ memberi kepuasan maksima
~meremajakan dalaman
~merawat masalah kekeringan
~pelincir

**Intim gel juga bagus utk para isteri yg tiada masalah kekeringan. Sapu stgh jam sebelum bersama dan nikmati kepuasannya..Ketat dan merasai nikmat ketika bersama...




Bagaimana cara guna INTIM GEL?

Cara Penggunaan:
1.Picitkan gel ke jari telunjuk
2. Picit sehingga size 10 sen
3. Masukkan kedalam bahagian intim
4. Sapukan kedinding vagina sedalam yg boleh
5. Nikmati kepuasannya..

KESAN:
1. Ramuan herba akan melancarkan peredaran darah sehingga ke 'clitoris' dimana ada satu titik ghairah dipanggil "G-SPOT".
2. Gel ini akan mematikan fungus2 dan bakteria di dlm vagina lalu mencegah terjadinya keputihan.
3. Apabila bersih dinding vagina akan menggebu dan subur serta lembap kembali.


JOM LAYANKAN TESTIMONI INTIM GEL









testimoni dari customer
IG -> kelmarin: gel tu pakai 1/2 jam b4 besama.. bila pakai mula tu x brp rasa tp bila bersama akk rasa lembab kat ms v kita dan yang penting abg respon ketat... dan akk pun rasa best..alhamdulillah..suka ...


SO CAMANER NAK ORDER NGN FIDA
BLEH SMS/WASSAP:012-2219497
COD:AREA PUTRAJAYA/CYBERJAYA/GIANT TMN EQUINE
jgn malu jgn segan..fida sporting ok..mesej jer..