Kepakaran kami adalah membantu wanita yang mengalami masalah di bahagian intim seperti keputihan, kegatalan, berbau, kurang nafsu, ketumbuhan dan juga masalah berat badan serta kecantikan dengan menggunakan rangkaian produk jamu susuk dara.

MINYAK IKAT KASIH

Assalamualaikum semua..
Harini fida nak cerita tentang MINYAK IKAT KASIH 
HARGA : RM 65 ( 2 ML)
TAHAN PENGGUNAAN SEHINGGA 3 BULAN
JIMAT, BERKESAN, MANTAP

Suami dan isteri boleh kongsi pakai..takde masalah..





KENALI RAMUAN MINYAK IKAT KASIH
DIPERBUAT DARIPADA:
- IKAN BELACAK
- LINTAH
- HABBATUS SAUDA
- LADA PAHIT
- PINANG MUDA


KEGUNAAN : (untuk Lelaki)

*untuk melancarkan peredaran darah di zakar, 

*untuk mengembang dan membesarkan zakar, 
*memberi kekuatan pada zakar untuk keharmonian hubungan.
* DIGUNAKAN OLEH SUAMI UNTUK TAHAN LAMA KETIKA BERSAMA

CARA PEMAKAIAN UTK SUAMI :
Diurut pagi sekali selepas mandi 3 minit.
Diurut malam sekali selepas mandi 3 minit
PENGGUNAAN MINYAK IKAT KASIH YANG DISARANKAN UNTUK LELAKI (PARA SUAMI) 

Dibawah testis ( buah zakar ) ADA LUBANG yang dipanggil lubang cincin. dimana disitu adalah centre kekuatan tenaga batin atau zakar suami.URUTKAN DENGAN MENARIK KELUAR URAT2 DARI LUBANG CINCIN SETERUSNYA HINGGA KEHUJUNG ZAKAR DGN MENGGUNAKAN MINYAK IKAT KASEH.

SEMINGGU PERTAMA KETIKA AMALAN URUTAN ITU DILAKUKAN " ORANG LELAKI PON MENANGIS SBB SAKIT BAGI YANG ADA MASALAH LEMAH TENAGA BATIN"

TINDAK BALAS POSITIF SELEPAS SEMINGGU ATAU 2 KE 3 HARI..ALIRAN DARAH DIZAKAR N BUAH ZAKAR AKAN TERASA BERDENYUT2.INI MENJADIKAN ZAKAR LEBIH KUAT DAN BERTENAGA.

more tips utk lelaki: 

nak ehem2 boleh sapukan sedikit minyak ikat kasih dan urutkan pada bebed. perfomance anda tidak mengecewakan insyaallah... nak mesra lagi..mintak isteri tolong urutkan ye...

TEKNIK URUTAN

ok..ni fida sharekan teknik bergambar..agak lucah sedikit..so org lelaki tak pyh la mesej sy camane nk urut zakar kan..tgk gambar rasanya da fhm..kalo tak faham tanya pada kawan2 lelaki yg lain.






KEGUNAAN : (untuk WANITA)
Wanita boleh digunakan pada payudara dan punggung untuk memontokkan dan menegangkan.

* SESUAI UNTUK ISTERI YG FARAJ KERING KETIKA BERSAMA (BERFUNGSI SEBAGAI PELINCIR)

CARA PEMAKAIAN UTK ISTERI yg mhadapi masalah kekeringan:
- sapukan pada zakar suami lebih sikit
- pastu rboleh bersama.

TEKNIK URUTAN PAYUDARA



CARA PENGGUNAAN
cara guna selepas mandi - urutkan payudara dengan minyak ikat kasih lawan arah jam dan menarik payudara ke atas. ibu jari tekankan dibawah ketiak. dan 4 jari selebihnya naikkan payudara anda. ulang hingga 8 ke 10 kali. pastikan sebelom pergi kerja sapu dan urut. nanti boleh terasa puting payudara dan isi payudara berdenyut2 mcm nak piyed. montox, pejal
dan anjal.



Bagaimana cara untuk jimatkan pemakaian minyak ini dan mendapat benefit yg banyak


1.goncang botol sebelum guna

2.titiskan 3 titisan minyak ikat kasih ini di tangan Dan sapu serta urut breast sebelah kanan selama 3 minit ikut arah lawan jam.begitu juga 3 titisan disebelah Kiri.cara ini untuk dapatkan breast yg montok..mantap.berisi dan pejal...terutama ibu yg menyusu yg mengalami masalh breast kendur Dan Lembik

3.lebihan minyak di tangan..bg preggy atau yang dah bersalin ada strechmark diperut..sapu minyak tadi disitu.Insha Allah dengan niat kita.. semasa bersalin perut xda strechmark Dan yg dah ada strechmark perut akan pudar.

4.lebihan minyak di tangan juga boleh Disapu di tumit kaki yang merekah untuk mendapatkan tumit yg licin bak anak dara.

5 lebihan minyak ditangan tadi juga boleh Disapu dibibir untuk bibir yang seksi..menawan Dan kemerahan.

6.bagi yang nak dapatkan punggung yang mantap Dan montok boleh titiskan 3 titisan lagi tangan Dan sapu Dan urut di bahagian punggung ikut lawan jam..

Selamat mencuba.



jom layankan testimoni


"kak tq so much ...saya pada mulanya tak caya minyak ni boleh bg tegang tut..tut...saya...... lepas saya guna seminggu hubby saya tegur...eehh ayang pakai apa....abg rasa keras la ....selalu lembik jer.........aaar mcm ni baru best....saya pun ceritakn pada suami ...so dia bg duit suruh order 3 botol dekat kak ita buat stok......dia kata kali ni biar abg urutkan heheheh....seronoknya...suami puji....rasa lega hati....tq kak"







Masalah: Payu dara Kendur akibat menyusu

bayi ataupun akibat sudah lanjut usia atau
penjagaan yg kurang di beri perhatian satu
ketika dulu..




Penyelesaian: Minyak Ikat Kasih.
Cuma sapu sedikit minyak ikat kasih (MIK)
dan urut payudara anda kecuali bahagian
nipple secara bulatan amalkan dan insyaallah
dalam masa singkat anda boleh rasa dan
nampak perubahannya... Bau MIK ni sangat
harum...jadi tak la memualkan.. JOM TRY!!!!



HEBAT DAN HEBAT!!!
HEBAT LAGI HEBAT!!!!
HEBAT MESTI HEBAT!!!

Minyak Ikat Kasih. 

Dijamin kembali tegang & mantap dalam masa 4 minggu. Kekal cantik dimata suami. Kekal hebat kata si isteri.

NAK JADI HEBAT TAK? SEHEBAT ROZITA CHE WAN..heheheh



RISAU???...

ukuran payudara semakin kecil 
dan semakin mengendur
disebabkan penyusuan bayi dari anak pertama hingga yang anak yang seterusnya
malunya dengan en.suami...
apabila aset yang dulunya
membukit dengan segar
kendur dan tak bermaya
apabila beraksi.....








NAK ORDER?
SMS/WASSAP
012-2219497 FIDA

pesanan: bagi org lelaki plz..dalam proses mendapatkan khidmat rundingan dilarang utk mengeluarkan perkataan lucah2.. hormat antara satu sama lain.

MERUANG FARAJ

Assalamualaikum.. selamat pagi semua... Hari ni nak share mengenai MERUANG.. Harap info ni dapat digunakan bersama...

Rawatan Meruang

Dilakukan setiap kali berhadas besar. Samada selepas haid, kedatangan nifas atau selepas bersenggama dengan suami.

Bidan2 terdahulu sangat menitikberatkan kemantapan dan kebersihan faraj setiap kali habis tempoh berpantang kerana:


1. Mengelakkan keluarnya bau bangkai dari faraj akibat kotoran darah nifas yg tertinggal.
2. Mencegah dari keputihan
3. Salah satu usaha mencegah dari penyakit kelamin kerana jangkitan atau penyakit puan seperti cyst, fibroid, polip mahupun kanser pangkal rahim.
4. Memantapkan tiang seri kenikmatan suami isteri.

Kesihatan rahim dapat dipelihara jika kebersihan dijaga rapi.


JOM TGK RUAS BAGI ANAK DARA DAN MAK DARA (yg da kawin  yer)
Kira ruas jari. Wanita dh berkahwin kena jolok jari smpai ruas ke 3.
Anak daro...sampai aras 1 sudah.....jgn melobih2. Pocah daro lak kang.

POSISI MERUANG



1. Duduk di atas toilet bowl
2. Mencangkung dengan 1 lutut ke bawah
3. Berdiri dengan 1 kaki di angkat atas toilet bowl

CARA MERUANG.


1. Bersihkan jari dengan pencuci tangan. Jika saya...saya gunakan INTIM GEL JSD (hanya utk yg da kawin bleh guna intim gel)


2. Masukkan jari sedalam mungkin (sehingga ruas ke 3 jari-lihat gambar) sambil rilekkan paha, perut dan bahagian ari2. Jika anak dara...memadai jika masukkan jari sehingga ruas 

pertama shj.

3. Korek dicelah2 dinding dalam faraj. Kalian akan rasa bahagian menggerutu. Pusing dan korek keluar segala lendir, keputihan, lebihan darah atau sisa mani.

Melalui proses ini...kalian akan dapat merasa "kemantapan" tiang seri. Jika bahagian dinding dalam terasa keras menggerutu seperti gigi...maka ia bermaksud faraj anda sangat2 memuaskan hati suami. Jika faraj anda terasa longgar, tiada gigi dan berlecak....maksudnya faraj anda tidak rapi.

Kita boleh masukkan sekali INTIM GEL JSD ketika meruang di dalam faraj. Kerana INTIM GEL JSD ini adalah dari komposisi natural dan mampu mengatasi masalah "kekeringan faraj".

Ini juga merupakan cara2 untuk berhadas besar bagi wanita. Jika ada lagi darah selepas diruang farajnya beberapa kali... wanita itu tidak wajib solat.

Dan bagi yg nak jaga extra dalaman faraj...lepas dah meruang...bilas dan lap kering....Akhir sekali, cuci faraj dengan FEMININE WASH JSD.. Lakukan setiap pagi dan malam sebelum tidur.

Selamat mencuba!

SEBARANG PERTANYAAN
smslwassap
012-2219497 fida


Produk JSD yang dapat membantu aktiviti meruang faraj


MISS V COOL MEDICATED FEMININE WASH
RM48.00/100ML

FUNGSI:
~ MERAWAT MASALAH KEPUTIHAN
~ MEMBUNUH KUMAN/FUNGUS
~ MENYEGARKAN FARAJ
~ BAU YANG WANGI SEMULAJADI

BOLEH DIGUNAKAN OLEH SEMUA KAUM WANITA TERMASUK IBU MENGANDUNG
1 BOTOL BOLEH TAHAN HINGGA 3BULAN KERANA IA PEKAT DAN PENGGUNAAN HNYA SEDIKIT SAHAJA



Fungsi : 
~ meningkatkan keghairahan dan nafsu syahwat 
~ merawat keputihan dan membasmi kuman 
~ memberi kepuasan maksima
~ merapatkan faraj

Cara guna : 
~ merawat keputihan :
-picit gel sedikit kemudian oleskan 
ke dalam vagina sedalam mungkin. 
-ulangi setiap hari sehingga keputihan kering.

~ mengatasi masalah kekeringan semasa berjimak :
-sapukan gel 15 @ 30 minit ke dalam 
vagina sebelum berjimak.

Harga : 
RM 56 @ 15ml ( tak termasuk kos pos RM 6 sm / RM 10 ss )

SEBARANG PERTANYAAN
FAST ACTION
SMS/WASSAP
012-2219497
https://www.facebook.com/jsdintanCOD:Sekitar Putrajaya.
POS SELURUH SEMENANJUNG DAN SABAH/SARAWAK
KE LUAR NEGARA JUGA BOLEH .CAJ MENGIKUT KADAR POS LAJU



FEMININ WASH KELUARAN JAMU SUSUK DARA - SUSUK DARA RESOURCES


SUSUK DARA RESOURCES
FEMININ WASH RM48
tengok ke tidak iklan jsd ditv3 ????
ada nampak ke tidak bilboard kat federal highway? dekat bandar kuantan???
JAMU SUSUK DARA MENJADI PILIHAN WANITA MASA KINI.

Sensasi, cool dan dingin dengan
feminine wash JSD...

*nak segar walaupun ketika haid
*sentiasa wangi 
*sihat dan bersih selalu
*bebas dari jangkitan bakteria

Tak selesa sbb berbau????
errghhh....malu dgn org sebelah atau sekeliling...
Suami kerap komplain???
ohhh jgn dbiarkan masalah ni berlarutan ye sayang2 ku.....
Jgn biarkan melarat!! Bahaya utk kesejahteraan rumah tangga
tauu!! Takutnya kalau suami cari lain!!
jgn takut lg, medicated feminime wash sedia membantu!! feminime
wash MERAWAT KEPUTIHAN anda !! sekaligus membantu
MENGHANGATKAN kembali hubungan ISTIMEWA Anda dan
suami..



KEPENTINGAN MENJAGA KEBERSIHAN BAHAGIAN WANITA:

* mencegah bau yang mengakibatkan kurang selesa terutamakepada pasangan

* mengelakkan jangkitan kuman/ kulat yang mengakibatkan kegatalan dan penyakit.

* memberi first impression yang baik kepada pasangan terutama ketika ingin melakukan hubungan asmara.

* memperbaiki hubungan suami isteri

* mencegah rahim longgar

* mengetat dan mencegah kanser rahim / ovari

* menaikkan seri muka

* mencegah masalah masalah berkaitan lain seperti keputihan,longgar dan seumpamanya...

feminin wash- jamu susuk dara MUDAH bukan?? 



Anak Dara
*panties berlubang 
*bau acem
*gatal"
*ada daki putih2 bila tergaru

Mama / isteri
*kat panties ade
-putih"
-kuning"
-hijau"
-hitam"
?????????????
*bau susu basi
*gatal merenyam
*kencing kotor
*luka lepas sedap garu

Meh cuba
-Feminine Wash Susuk Dara
- RM48
- tahan penggunaan selama 2bulan

Kebaikan Feminine Wash JSD
»merawat keputihan
»mencegah bau
»mengekalkan pH miss v
»menyegarkan
»merawat luka halus akibat digaru sedap
»bantu menghasilkan bau original miss v wanita

Hakikat seorang wanita...
Pencuci Cik V RM48 adalah mahal..cukuplah sekadar pencuci RM10 di pasaran..
Kasut RM100-RM500 lebih murah dari feminine wash RM48????

Fikir2kanlah wahai wanita...
TESTIMONI FEMININ WASH

>>Bagaimana Nak Beli<<
1) cod - utk cash on delivery COD area PUTRAJAYA sahaja. Boleh jumpa di Presint 9 dan Presint 2
sila MESEJ FIDA-012-2219497  utk COD

2) utk penghantaran luar dr PUTRAJAYA mengunakan POS LAJU

Bagaimana Nak Beli...
BANK IN / TRANSFER ONLINE KE SALAH SATU AKAUN 
maybank :151034614929
CIMB : 7603212398
RAFIDAH BINTI SALLEH
email:fidz_23@yahoo.com

>>Dah Buat Bayaran, SILA SMS/wasap kan maklumat ke no ini : 012-2219497 fida
FEMININ WASH RM48
SEMENANJUNG :RM55 SIAP POS
SABAH/SARAWAK:RM 58 SIAP POS

INFO FEMININ WASH
klik link di bawah
http://pengedarjamususukdara.blogspot.com/2014/06/miss-v-cool-medicated-feminine-wash.html
fb: Fida Jamu SusukDara
ade byk testimoni produk JSD
add fb fida k..hari2 fida update kat fb
jgn malu jgn segan
fida sporting..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...