Kepakaran kami adalah membantu wanita yang mengalami masalah di bahagian intim seperti keputihan, kegatalan, berbau, kurang nafsu, ketumbuhan dan juga masalah berat badan serta kecantikan dengan menggunakan rangkaian produk jamu susuk dara.

SUSUK KEKAL DARA 2

Assalamualaikum dan salam sejahtera pembaca blog fida. Arini 26/2/2016 (Jumaat) nk cerita pasal #susukkekaldara dari JAMU SUSUK DARA. SKD ni utk wanita yang sudah berkahwin sahaja yer..anak dara tak boleh guna.Hanya untuk INSERT sahaja tidak boleh makan.
SUSUK KEKAL DARA SKD II @ SKD (nama ringkas)
Price: Rm 45.00/ 5 biji

~Merapatkan faraj serta merta dan berpasir
~mengumpul dan menyerap keputihan
~Membersih faraj
~ Menyempitkan dan merapatkan faraj lebih kurang 3 hari

1.Skd II ini amat sesuai untuk rawatan dalaman
2.Ianya berfungsi hanya sebagai 'gam' untuk merapatkan demi kualiti hubungan intim suami isteri
3.Menyerap dan mengeluarkan lebihan lendir atau keputihan dgn banyak
4.Mampu manarik cyst keluar dari rahim
5.Untuk wanita yg sukar hamil amat digalakan untuk pembersihan dalaman ini.
Secara bergambar kegunaan SKD
Cara-cara Pakai
Masuk kan 1 biji shj kedalam faraj dan tolak sedalam mungkin.
Digunakan 1 jam @ 1/2 jam sebelum bersama.Nak mudah masuk dalam faraj kene cangkung then amik 1 biji SKD insert dalam faraj.pastu boleh bersama dgn suami.jangan risau skd tidak menggangu ketika anda bersama.

CARA PENGGUNAAN SKD II KELUARAN SUSUK DARA..
1. Masukkan SKD II sebiji sahaja ke dalam salur faraj.
2. Anda digalakkan untuk bersama suami.Kalo tak bersama pun boleh.mlm pakai, esok pagi korek utk keluarkan kotoran.
3. Selepas bersama, korek dan buang segala kotoran serta lendir yang terkumpul.
✅ Hasilnya:
Miss V anda akan berasa masih sempit.

JOM LAYAN TESTIMONI

Geli tak?? ni jenis yg mmg byk keputihan.tapi bagus kan..semua kotoran keluar.

Auto denyut!!
Auto kemut!!
Auto Grip!!

testimoni sang isteri.bahagia dia !!

kotoran yang keluar bergantung pada seseorang yer.

susuk kekal dara 2
bagus utk faraj becak, keputihan & bersalin berkali kali.
SKd2 menyerap lendir.. bukan air.sekiranya vagina byk air silap2 Skd2 ni boleh jatuh dgn sendiri spt hingus yg meleleh kerana lubang vagina ternganga...
sekiranya keputihan melampau, lbh elok insert seminggu sekali..Insyaallah kesan berbaloi.

SKD 2 tiada bahan pengawet.Pure Herba.

TESTIMONI BERJAYA HAMIL

NI AGEN FIDA..ALHAMDULILLAH..PREGNANT.YANG NK IKHTIAR HAMIL BLEH CUBA SKD NI.

Baca satu2 dan pelan2 ye puan2.
Jgn skroll. Yg ini please, jgn skroll!
Kakak ni keguguran bulan 8.
Sjak tu period x stabil. Smpi 3 mggu kuar darah
Mencucuk2, sakit yg teramat sgt pd rahim.

Dia dtg mengadu pd salah sorg stokis kami.

Stokis kami cadang dia pki Susuk Kekal Dara.

Yg dlm botol pink tu, tu la Susuk Kekal Dara.

Bl dia nk korek bersih kan, ni yg keluar.

Sisa2 yg tertinggal,maybe doc x cuci bersih.

Besar ke? Klu besar tapak tgn besar x?

Ni klu g jpe doc, sparuh nyawa kena godeh.

Dia korek, cuci, putput kau, godeh smpi bersih!

Tp kami suruh insert 1 biji je puan2.
Kotoran yg dh berbulan mampu kami keluarkan.
Lepas keluar ni, dia ckp LEGAA!
Kepala dia terasa ringan. Badan rs sedap!
Sy sendiri rasa kagum dgn produk Susuk dara ni.

PENGAKUAN REAL PARA SUAMI. (KLIK PIC UTK BESAR)








Da baca so teruja nk cuba kan?? bleh 
whatsapp/sms/telegram fida 012-2219497 
cod: PUTRAJAYA sahaja.
insta:fidajamususukdara
fida bg rm50 siap pos utk semenanjung
rm55 utk sabah sarawak 
ORDER SEKARANG!!!!!

fida stokis berdaftar yer.jangan risau.trusted seller.hari-hari update pos kat fb@insta.Yang nk jadi AGEN under fida bleh terus whatsapp.Yang serius nk berniaga je k.













RAWAT SEBELUM MELARAT

Ramai yg whatsapp tanya beriya-iya
Tapi akhirnya..
-"tak apa la kak, saya fikir dulu"
-"nanti saya bgtau semula"
Saya tak kisah berapa lama awak nk pikir.....
saya tak kisah berapa banyak awak nk pikir....
Saya tak kisah.. boleh je tunggu....
Tapi yg saya kisahkan disini..
KEPUTIHAN yg diperingkat serius.. smpai dah..
~kuning
~hijau
~berbau BUSUK!!
Bukan awak seorg yg menanggung.. takkan yg BUSUK nk bgi dekat SUAMI.. akan ade hati yg terluka..
masa tu fikirla sendiri. macam mana nk buat ye.. keputusan di TANGAN anda..
Suami2 yg rasa isteri ada masalah keputihan tu BANTU lah. bukan DIAM je.. niat nak cari lain jew..
tau nk sedap.. tp isteri ada masalah suruh isteri tanggung seorg dri. Jadilah suami KEBANGGAAN isteri.
Fikir-fikir dan terus berfikirlah..
Kalau ada yg terasa hati, saya minta maaf.. bukan marah. NASIHAT..
Consultasi PERCUMA...
Sms@whatsapp
012-2219497 fida
insta:fidajamususukdara

MASKER VAGINA a.k.a SERBUK AJAIB JAMU SUSUK DARA (MV JSD)


Assalamualaikum..ha..arini 4/8/2015 (selasa) ade mood nk berblogging ..nk tulis pasal SERBUK AJAIB JSD ni..antara produk terlaris yg fida boleh jual smpai kdg2 tu sedozen sehari..ada yg nk cuba , yg repeat order ngn yg buat stok sendiri.Memang berkesan la..mmg masker ni peket kecik aje tapi bleh tahan lama tau.

SEHARI PAKAI SEKALI je pun da cukup..sapu nipis-nipis tapi rata..semua permukaan faraj kene serbuk masker.

Ni antara entry fida berkaitan MASKER VAGINA.bleh klik aje utk tgk kegunaannya.

ok kat sini fida terangkan serba sedikit fungsinya k


Apa istimewanya Masker Vagina? Packing kecil tpi banyak manfaatnya..10001 kegunaan, terbukti berkesan 500%
Sesuai utk anda yg mengalami masalah :-

>keputihan/mis v berbau 
>becak@berair
>bibir faraj mengelebeh (menegangkan& menggebukan pipi vagina)
>gatal2 miss v
>miss v longgar
>hitam2 dicelah peha,ketiak dan leher
>kurap/jerawat/kudis
>rawat jerawat sekitar mis vagina
>carca air
>menghilangkan parut
>rawat luka selepas bersalin

>rawat buasir

jom la tgk testimoni dari customer fida sendiri dan team jsd.bukan rekaan tapi kenyataan.
1 KOTAK ADE 1 PEKET AJE 
husband pun terkejut..
ni gabungan antara Masker ngn Feminin Wash.

Best testimoni..laki siap sound pakai GAM UHU ker?haha
ni testimoni team jsd
CARA RAWAT BISUL DENGAN MASKER VAGINA
JANGAN SESEKALI SAPU BEDAK KAT AREA MIS V ANDA OK..
Anak dara ngn mak dara boleh cuba .


salah satu komen pengguna di INSTA fida
follow insta:fidajamususukdara



Hari ni saya nak tanya...Brapa ramai yg pernah scrub kat sekitar vagina? Vagina juga perlu rawatan spt muka..utk buang segala kotoran yg melekat pada sekitar vagina..tempat yg lembap dan ditambah lagi dengan keputihan yg banyak menyebabkan sekitar vagina spt berdaki... Ini juga menimbulkan bau2an yang kurang menyenangkan timbul. Setakat mencuci dengan sabun mandi tidak menghilangkan daki2 atau kerak keputihan yg melekat di sekitar vagina. Kotoran berdaki ni juga akan tinggalkan kesan pada seluar dalam. Untuk langkah pertama..cuba guna MASKER VAGINA. Anda scrub dan kemudian boleh rasa kebersihannya serta segar sentiasa.

KEGATALAN Gatal2 boleh berlaku disebabkan: - seluar dlm kotor - tandas kotor - jangkitan kuman kencing - keputihan lampau terperam - sisa air mani yang mengering bagi kanak2 perempuan seawal 2 tahun pula punca faraj gatal adalah disebabkan oleh cuci air kencing tidak bersih. Masker Vagina ni senang nak dibawa kemana2.. macam bedak compact.. Rm25 sahaja


Bagi yg da kawin..celup masker pada jari dan oleskan dalam faraj dan tarik semua keputihan/lendir smpai rasa betul2 bersih..anak dara ikut ruas k.Aras 1 aje..pastu bleh bilas dengn air.
ni entry fida mengenai MERUANG.klik aje link di bawah.jelas dan terperinci

oklah...akhir kata dari fida..sedikit bebelan dan nasihat utk anak dara dan mak dara khususnya.

Lahai akk semua.. Ruginya jd perempuan.. Kalo rm25 pun tak nk labur.. Muka dah cantik.. Badan dah lawa.. Tp miss V ada sikit bauuu.. Ada sikit basah2.. lembap2.. Kadang2 ada sikit keluar kuning2 nak hijau... Jangan sibuk jgn penampilan luaran, kalo abaikan dalaman. Jaga hati Cik suami dulu, sebelum dambakan pujian dr org luar.. Mungkin kita boleh tipu 1 donia, tp tak bleh tipu org yg sebantal dgn kita.. Nak jadi yang terbaik.. termantapp.. terketat...?? Meh pm sy.. hanya dgn Rm25 awk pasti jd yang Terhebatt Sms or wassap 012-2219497 fida
instagram:fidajamususukdara
hari-hari update status/testimoni
Pembelian dengan fida akan dpt rundingan yg percuma dan jelas.Kalo beli ngn org lain sila refer pada penjual anda yer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...