Kepakaran kami adalah membantu wanita yang mengalami masalah di bahagian intim seperti keputihan, kegatalan, berbau, kurang nafsu, ketumbuhan dan juga masalah berat badan serta kecantikan dengan menggunakan rangkaian produk jamu susuk dara.

MELECET KETIKA BERSAMA..JOM RAWAT BERSAMA PRODUK JAMU SUSUK DARA

KES MELECET
minggu ni fida nk cerita satu kes melecet dan jalan penyelesaianyya
~AYOYO..kes berat ni..
~MELECET HINGGA 3 BULAN...
Artikel yang diambil dari surat khabar Metro menyatakan MELECET HINGGA 3 BULAN...
"Alat Kelamin saya pernah melecet selepas bersama isteri. Ia membuatkan saya dalam kesakitan dan lukanya sangat pedih. Sejak empat tahun berkahwin, pernah beberapa kali ia terjadi."
WAHAI ISTERI ! ! !
- TOLONG ambil berat permasalahan ini...Kerana bhgn intim anda yang 'KEMARAU' tu menimbulkan juga masalah kepada suami anda..
- Bukan sahaja anda yang menderita sakit, pedih, luka.tetapi suami anda juga..
::Silap2 haribulan suami pun menjauh...
WAHAI SUAMI ! ! !
- TOLONG bertindak sekiranya isteri anda mengalami masalah 'KEMARAU' berpanjangan...
- Bukan sahaja anda merasa sakit dan melecet..Isteri anda juga mengalami nasib yang serupa...malah akan mengalami luka di bhgn intim nya...
::Jangan tau nak sedap jerk..isteri problem tak nak tolong..
PENYELESAIANNYA:::
Untuk isteri ---> INTIM GEL (IG)
Untuk suami ---> MINYAK IKAT KASIH (MIK)
kedua2nya sapu sebelom bersama ok

JOM DAPATKAN DUA2 ITEM NI...
meh pm saya CEPAT2
JANGAN MALU JANGAN SEGAN
IN SHA ALLAH
Di Jamu Susuk Dara kami ada PENYELESAIANNYA
PEMBELIAN dengan fida shj akan dpt rundingan percuma
jika beli di kiosk atau kedai jamu..pastikan anda bertanya pd penjual tersebut
PASTIKAN ORIGINAL BARU BELI
saya pengedar jsd yg SAH
sms/wassap012-2219497 fida

peringatan: bagi mane2 lelaki jgn buat panggilan lucah atau mesej yg lucah.saya akan block anda terus..sama2 kita menghormati antara satu sama lain.


RAHIM PERLU RAWATAN PEMBERSIHAN

Assalamualaikum
harini fida nk cerita ttg pembersihan dan rawatan dalaman faraj anda terutama utk wanita yg da berkahwin yg belum ade anak atau ibu2 yg telah melahirkan anak..
Sebenarnya masih ramai wanita yg telah berkahwin belum pernah melakukan pembersihan utk membuang segala kotoran dalam faraj terutama keputihan/lendir/sisa2 air mani suami/ sisa2 darah period yg melekat di dinding faraj.Akibatnya faraj selalu berbau busuk, keputihan semakin byk keluar sehingga kdg2 bertukar warna kuning pekat dan hijau.Bila bersama suami, keputihan tahap serius boleh berjangkit pada suami dan menyebabkan kegatalan pada zakar suami..nmpak tak efek keputihan seseorang perempuan jika tidak di rawat dengan betul?

MARI KITA BINCANGKAN
1 tahun berapa kali anda servis kereta anda?
Dah berapa tahun pula anda pakai kereta?
Dah berapa ribu habis servis n repair kereta?
Mesti dah beribu 2 habis kan?
Nak tanya?
Dalam 1 tahun berapa kali anda servis miss v anda?
Hah? X pernah? Takut? Bila free je?
Ohhhhh tidak....
Sedar la wanita2 terutama yg sudah berkahwin n punyai anak...
Servis la miss v anda selalu..
X mahal mana pun kalau dibandingkan dgn anda servis kereta.
SUSUK DARA ada penyelesaianya.
Hanya Rm65 sahaja.
masih nk berkira lagi?

renung2 kanlah sambil termenung































Selepas 72 jam insert jamu pengantin dara. Selepas dikorek ini yg keluar..lebihan darah kotor, keputihan dan sebagainya..
Bagaimana dengan kita? Dah berJPD ke belum?

SMS/WASSAP
012-2219497 FIDA
jgn malu jgn segan..
utk pembelian terus dengan fida
saya akan memberikan khidmat nasihat PERCUMA sampai FAHAM..
kalo beli ngn org lain atau kiosk..plz refer pada penjual tersebut
DAPATKAN YG ORIGINAL!!!!itu penting

RAHIM KEMBANG

Jangan ketawa bila terdengar Rahim 'kembang' kerana kebanyakkan wanita sekarang mengalami masalah ini dan tidak sedar akan masalah ni.

Antara FAKTOR:

-kerap minum AIS yg menjadi faktor utama faraj KEMBANG/BERAIR
- makan makanan sejuk, biasa yg sejuk anginnya banyak
-kerap bersalin dan keguguran juga


PENYEBAB RAHIM KEMBANG 
-org yg gugur kena lebih berpantang dari org yg bersalin biasa..wlaupun gugur 2 bulan berpantang spt bersalin, utk kebaikkan diri individu itu sendiri.. buat kegel excercise skali utk kuatkan pelvic floor muscle..


PETANDA RAHIM KEMBANG
-FARAJ LONGGAR,SERING MENGELUARKAN KEPUTIHAN/CECAIR/LENDIR
-SERING BUANG AIR KENCING
-APABILA TERBATUK @ BERSIN KELUAR AIR DARI FARAJ

PRODUK JAMU SUSUK DARA YG MAMPU MERAWAT RAHIM KEMBANG
1)JAMU PENGANTIN DARA
2)JAMU AKU DARA

SET TAMBAHAN UTK PRODUK LUARAN
3)MEDICATED FEMININ WASH
4)MASKER VAGINA


INFO
Turunkan Rahim:
- Kedudukan rahim boleh beranjak iaitu 'terlalu tinggi' atau 'jatuh'.
- Istilah rahim 'terlalu tinggi' adalah rahim berada terlalu jauh iaitu kedudukannya tinggi seakan-akan di perut.Kebanyakkan wanita tidak pasti sama ada rahim mereka tinggi atau tidak. Biasanya rahim yang tinggi sukar hamil dan perlukan urutan traditional. Antara petanda rahim terlalu tinggi adalah...tidak berasa selesa di bahagian antara perut dan rahim. Jika dirujuk kepda doktor pakat sakit puan juga ia memerlukan urutan tradisional untuk membetulkan kedudukan rahim tersebut.
Naikkan Rahim:
- Punca rahim 'jatuh' ialah apabila sesorang wanita yang sering membuat kerja-kerja berat tetapi TIDAK dengan cara yang betul.
- Kita juga sedia maklum semasa di bangku sekolah iaitu cara-cara posisi yang betul. Contohnya mengangkat benda yang berat dengan posisi dan cara yang selamat iaitu dengan menegakkan tulang balakng manakala kaki seakan ingin duduk. Semasa mengangkat benda berat hendaklah menahan nafas dan JANGAN tarik dan hembus nafas ketika itu.
- Tanda-tanda rahim jatuh ini adalah rahim terasa sakit dan ngilu di bahagian rahim.

INFO
KURANGKAN MINUM AIS
Ais merupakan penyumbang utama masalah rahim kembang, berair, sejuk sekaligus menjadi punca utama masalah keputihan, faraj terlalu becak dan berbau. Bagi lelaki pula, pelancaran darah yang kurang mantap boleh menyebabkan zakar lemah, sperma kurang berkualiti dan air mani mencair. Tak guna jika anda merawat tapi punca utama anda gagal atasi.


                                           



 PRODUK LUARAN TAMBAHAN

BERMINAT NK CUBA?
SMS/WASSAP
012-2219497 FIDA
FB & ISTAGRAM:FIDA JAMU SUSUK DARA
Link fb: https://www.facebook.com/jsdintan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...