Kepakaran kami adalah membantu wanita yang mengalami masalah di bahagian intim seperti keputihan, kegatalan, berbau, kurang nafsu, ketumbuhan dan juga masalah berat badan serta kecantikan dengan menggunakan rangkaian produk jamu susuk dara.

MERUANG FARAJ

Assalamualaikum.. selamat pagi semua... Hari ni nak share mengenai MERUANG.. Harap info ni dapat digunakan bersama...

Rawatan Meruang

Dilakukan setiap kali berhadas besar. Samada selepas haid, kedatangan nifas atau selepas bersenggama dengan suami.

Bidan2 terdahulu sangat menitikberatkan kemantapan dan kebersihan faraj setiap kali habis tempoh berpantang kerana:


1. Mengelakkan keluarnya bau bangkai dari faraj akibat kotoran darah nifas yg tertinggal.
2. Mencegah dari keputihan
3. Salah satu usaha mencegah dari penyakit kelamin kerana jangkitan atau penyakit puan seperti cyst, fibroid, polip mahupun kanser pangkal rahim.
4. Memantapkan tiang seri kenikmatan suami isteri.

Kesihatan rahim dapat dipelihara jika kebersihan dijaga rapi.


JOM TGK RUAS BAGI ANAK DARA DAN MAK DARA (yg da kawin  yer)
Kira ruas jari. Wanita dh berkahwin kena jolok jari smpai ruas ke 3.
Anak daro...sampai aras 1 sudah.....jgn melobih2. Pocah daro lak kang.

POSISI MERUANG



1. Duduk di atas toilet bowl
2. Mencangkung dengan 1 lutut ke bawah
3. Berdiri dengan 1 kaki di angkat atas toilet bowl

CARA MERUANG.


1. Bersihkan jari dengan pencuci tangan. Jika saya...saya gunakan INTIM GEL JSD (hanya utk yg da kawin bleh guna intim gel)


2. Masukkan jari sedalam mungkin (sehingga ruas ke 3 jari-lihat gambar) sambil rilekkan paha, perut dan bahagian ari2. Jika anak dara...memadai jika masukkan jari sehingga ruas 

pertama shj.

3. Korek dicelah2 dinding dalam faraj. Kalian akan rasa bahagian menggerutu. Pusing dan korek keluar segala lendir, keputihan, lebihan darah atau sisa mani.

Melalui proses ini...kalian akan dapat merasa "kemantapan" tiang seri. Jika bahagian dinding dalam terasa keras menggerutu seperti gigi...maka ia bermaksud faraj anda sangat2 memuaskan hati suami. Jika faraj anda terasa longgar, tiada gigi dan berlecak....maksudnya faraj anda tidak rapi.

Kita boleh masukkan sekali INTIM GEL JSD ketika meruang di dalam faraj. Kerana INTIM GEL JSD ini adalah dari komposisi natural dan mampu mengatasi masalah "kekeringan faraj".

Ini juga merupakan cara2 untuk berhadas besar bagi wanita. Jika ada lagi darah selepas diruang farajnya beberapa kali... wanita itu tidak wajib solat.

Dan bagi yg nak jaga extra dalaman faraj...lepas dah meruang...bilas dan lap kering....Akhir sekali, cuci faraj dengan FEMININE WASH JSD.. Lakukan setiap pagi dan malam sebelum tidur.

Selamat mencuba!

SEBARANG PERTANYAAN
smslwassap
012-2219497 fida


Produk JSD yang dapat membantu aktiviti meruang faraj


MISS V COOL MEDICATED FEMININE WASH
RM48.00/100ML

FUNGSI:
~ MERAWAT MASALAH KEPUTIHAN
~ MEMBUNUH KUMAN/FUNGUS
~ MENYEGARKAN FARAJ
~ BAU YANG WANGI SEMULAJADI

BOLEH DIGUNAKAN OLEH SEMUA KAUM WANITA TERMASUK IBU MENGANDUNG
1 BOTOL BOLEH TAHAN HINGGA 3BULAN KERANA IA PEKAT DAN PENGGUNAAN HNYA SEDIKIT SAHAJA



Fungsi : 
~ meningkatkan keghairahan dan nafsu syahwat 
~ merawat keputihan dan membasmi kuman 
~ memberi kepuasan maksima
~ merapatkan faraj

Cara guna : 
~ merawat keputihan :
-picit gel sedikit kemudian oleskan 
ke dalam vagina sedalam mungkin. 
-ulangi setiap hari sehingga keputihan kering.

~ mengatasi masalah kekeringan semasa berjimak :
-sapukan gel 15 @ 30 minit ke dalam 
vagina sebelum berjimak.

Harga : 
RM 56 @ 15ml ( tak termasuk kos pos RM 6 sm / RM 10 ss )

SEBARANG PERTANYAAN
FAST ACTION
SMS/WASSAP
012-2219497
https://www.facebook.com/jsdintanCOD:Sekitar Putrajaya.
POS SELURUH SEMENANJUNG DAN SABAH/SARAWAK
KE LUAR NEGARA JUGA BOLEH .CAJ MENGIKUT KADAR POS LAJU



FEMININ WASH KELUARAN JAMU SUSUK DARA - SUSUK DARA RESOURCES


SUSUK DARA RESOURCES
FEMININ WASH RM48
tengok ke tidak iklan jsd ditv3 ????
ada nampak ke tidak bilboard kat federal highway? dekat bandar kuantan???
JAMU SUSUK DARA MENJADI PILIHAN WANITA MASA KINI.

Sensasi, cool dan dingin dengan
feminine wash JSD...

*nak segar walaupun ketika haid
*sentiasa wangi 
*sihat dan bersih selalu
*bebas dari jangkitan bakteria

Tak selesa sbb berbau????
errghhh....malu dgn org sebelah atau sekeliling...
Suami kerap komplain???
ohhh jgn dbiarkan masalah ni berlarutan ye sayang2 ku.....
Jgn biarkan melarat!! Bahaya utk kesejahteraan rumah tangga
tauu!! Takutnya kalau suami cari lain!!
jgn takut lg, medicated feminime wash sedia membantu!! feminime
wash MERAWAT KEPUTIHAN anda !! sekaligus membantu
MENGHANGATKAN kembali hubungan ISTIMEWA Anda dan
suami..



KEPENTINGAN MENJAGA KEBERSIHAN BAHAGIAN WANITA:

* mencegah bau yang mengakibatkan kurang selesa terutamakepada pasangan

* mengelakkan jangkitan kuman/ kulat yang mengakibatkan kegatalan dan penyakit.

* memberi first impression yang baik kepada pasangan terutama ketika ingin melakukan hubungan asmara.

* memperbaiki hubungan suami isteri

* mencegah rahim longgar

* mengetat dan mencegah kanser rahim / ovari

* menaikkan seri muka

* mencegah masalah masalah berkaitan lain seperti keputihan,longgar dan seumpamanya...

feminin wash- jamu susuk dara MUDAH bukan?? 



Anak Dara
*panties berlubang 
*bau acem
*gatal"
*ada daki putih2 bila tergaru

Mama / isteri
*kat panties ade
-putih"
-kuning"
-hijau"
-hitam"
?????????????
*bau susu basi
*gatal merenyam
*kencing kotor
*luka lepas sedap garu

Meh cuba
-Feminine Wash Susuk Dara
- RM48
- tahan penggunaan selama 2bulan

Kebaikan Feminine Wash JSD
»merawat keputihan
»mencegah bau
»mengekalkan pH miss v
»menyegarkan
»merawat luka halus akibat digaru sedap
»bantu menghasilkan bau original miss v wanita

Hakikat seorang wanita...
Pencuci Cik V RM48 adalah mahal..cukuplah sekadar pencuci RM10 di pasaran..
Kasut RM100-RM500 lebih murah dari feminine wash RM48????

Fikir2kanlah wahai wanita...
TESTIMONI FEMININ WASH

>>Bagaimana Nak Beli<<
1) cod - utk cash on delivery COD area PUTRAJAYA sahaja. Boleh jumpa di Presint 9 dan Presint 2
sila MESEJ FIDA-012-2219497  utk COD

2) utk penghantaran luar dr PUTRAJAYA mengunakan POS LAJU

Bagaimana Nak Beli...
BANK IN / TRANSFER ONLINE KE SALAH SATU AKAUN 
maybank :151034614929
CIMB : 7603212398
RAFIDAH BINTI SALLEH
email:fidz_23@yahoo.com

>>Dah Buat Bayaran, SILA SMS/wasap kan maklumat ke no ini : 012-2219497 fida
FEMININ WASH RM48
SEMENANJUNG :RM55 SIAP POS
SABAH/SARAWAK:RM 58 SIAP POS

INFO FEMININ WASH
klik link di bawah
http://pengedarjamususukdara.blogspot.com/2014/06/miss-v-cool-medicated-feminine-wash.html
fb: Fida Jamu SusukDara
ade byk testimoni produk JSD
add fb fida k..hari2 fida update kat fb
jgn malu jgn segan
fida sporting..



6 MASALAH DALAMAN WANITA

1. Kerap membuang air kecil
Satu daripada tiga wanita yang mempunyai masalah tidak dapat mengawal kencing ini dikategorikan masih muda iaitu bawah 35 tahun. Kebocoran kencing adalah sesuatu yang dianggap tidak normal dalam apa keadaan sekalipun jika anda telah dilatih untuk ke tandas.Apa pun, berita baiknya terdapat pelbagai pilihan rawatan untuk masalah ini. Kewajipannya terpulang kepada pesakit sendiri.



Bilakah kekerapan membuang air kecil merupakan sesuatu yang normal? 
Jawapannya, menjelang tahun-tahun menopausal (putus haid). Dalam keadaan ini, ubat- ubatan tertentu, pengubahsuaian pemakanan dan senaman kegel(kemut) berupaya membantu menguatkan otot- otot yang mengawal pengeluaran air kencing.


Kencing yang terlalu kerap juga boleh menjadi tanda penyakit-penyakit lain yang memerlukan penilaian ataupun akibat kesan sampingan ubat-ubatan yang anda sedang ambil.


2. Angin
Semua orang mempunyai angin di dalam badan mereka tetapi kebanyakan daripada kita enggan mengakuinya. Mengakulah kepada doktor anda kerana angin selalunya berkait rapat dengan pemakanan. Ia juga boleh dirawat dengan pengubahsuaian makanan selain produk-produk yang banyak dijual di farmasi-farmasi sahaja.
Ada beberapa punca lagi yang boleh mencetuskan masalah angin dan bukannya setakat akibat memakan kekacang. Anda mungkin terkejut apabila mendapat tahu bahawa minum menggunakan straw boleh menyebabkan angin di dalam usus dan perut. Begitu juga dengan sayur-sayuran yang mempunyai empat kelopak bunga seperti sawi.


3. Sindrom Usus Rengsa (IBS)

‘‘Gangguan ini mempamerkan gejala-gejala seperti sakit perut atau rasa tidak selesa di samping perubahan corak membuang air besar seperti sukar membuang air besar (sembelit) atau sebaliknya, terlalu kerap pula ke tandas (cirit-birit),’’ kata Pakar Perunding Perubatan, Hospital Kuala Terengganu, Terengganu, Datuk Dr. Ahmad Shukri Datuk Md. Salleh@Embat.
Pesakit IBS mungkin berasa malu kerana mereka berasa berbeza daripada orang normal lain tetapi hakikatnya, ia merupakan satu gangguan yang sangat biasa di kalangan wanita khususnya.
Sekali lagi, terdapat banyak maklumat serta rawatan yang boleh membantu menjadikan hidup anda lebih terurus. Malangnya, ramai wanita yang memilih untuk sengsara seorang diri sedangkan banyak lagi yang senasib dengan mereka sebenarnya.


4. Perpeluhan Melampau
Ramai wanita yang berasa malu apabila merembeskan peluh yang melampau banyaknya tidak kiralah sama ada ia keluar menerusi tapak tangan atau ketiak. Mestilah malu, bukan?Masalah ini perlu diperiksa oleh seorang doktor. Terdapat preskripsi nyahpeluh yang boleh digunakan dan dalam kes-kes yang ekstrem, suntikan Botox juga boleh menjadi penyelesaian bagi merawat tapak tangan, tapak kaki dan ketiak.
“Jika anda mendapati ada perbezaan dalam cara anda berpeluh atau ia menyusahkan sehingga anda tidak boleh melakukan aktiviti tertentu seperti orang lain ataupun ia menyebab kemurungan untuk menjalani kehidupan seharian, terdapat pilihan rawatan yang ada,’’ kata Pakar Perunding Bedah Kardiotorasik, Jabatan Pembedahan Kardiotorasik, Institut Jantung Negara, Dr. Jeswant Dillon.
Kesihatan pernah menyiarkan artikel berkenaan rawatan ETS iaitu pembedahan kelenjar saraf simpatektomi torasik endoskopi bagi mengatasi masalah peluh berlebihan yang luar biasa di institut berkenaan.


5. Alat Sulit Berbau
Masalah ini sy kira pastinya masalah yg paling memalukan bg setiap wanita yg telah berkahwin dan ia boleh membawa keretakan dalam rumahtangga jika tidak diatasi secepat mungkin. 
Ini boleh menjadi tanda jangkitan tetapi tidak semestinya jangkitan yis, kata Pakar Estetik dan Antipenuaan, Alice Total Wellness, Bangsar, Kuala Lumpur, Dr. Alice Prethima Michael.‘‘Sesetengah wanita terlebih mengguna pakai krim yis yang dibeli di kaunter farmasi dan terlepas untuk mendapatkan rawatan yang lebih sesuai dan tepat.
‘‘Sesetengahnya pula merasakan ia sekadar bau yang berbeza, tidak lebih dari itu. Keadaan ini boleh memberikan kesan terhadap imej tubuh atau perasaan mereka semasa melakukan hubungan kelamin,’’ katanya.


6. Lemah Syahwat
Wanita mungkin berasa terlalu segan untuk membawakan masalah kekurangan nafsu seks ini ke pengetahuan doktor tetapi ia sebenarnya boleh menjadi petunjuk kepada keseluruhan masalah yang ada.
‘‘Kekurangan libido mungkin disebabkan oleh masalah psikologi, biologi mahupun sosial. Jadi, ia memerlukan penyiasatan menyeluruh kesemua aspek bagi menentukan punca penyebabnya,’’ kata Pakar Sakit Tuan yang tidak asing lagi, Dr. Ismail Tambi.
Misalnya, seorang wanita mungkin terpaksa menjaga orang tuanya yang telah uzur dan banyak masanya diperuntukkan secara fizikal dan mental (emosi) sehinggakan tiada masa untuk seks (sosial).‘‘Keinginan syahwat yang menurun mungkin ada kaitannya dengan kemurungan, kekhuatiran atau imej tubuh yang negatif (psikologi).

Bagi mereka yang sudah mengenali JAMU SUSUK DARA. Semua masalah ini sudah pasti dapat diselesaikan dengan produk-produk yang sememangnya terbukti berkesan. Antara produk yang seringkali diambil bagi mengatasi masalah tersebut adalah:-


JAMU PENGANTIN DARA RM65COKLAT HABIBI RM48FEMININE WASH RM48MASKER VAGINA RM25




utk maklumat lanjut
boleh sms/wassap
012-2219497 fida
fb: https://www.facebook.com/jsdintan
COD:SEKITAR PUTRAJAYA
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...