Kepakaran kami adalah membantu wanita yang mengalami masalah di bahagian intim seperti keputihan, kegatalan, berbau, kurang nafsu, ketumbuhan dan juga masalah berat badan serta kecantikan dengan menggunakan rangkaian produk jamu susuk dara.

JOM MANTAP,RAPAT ,BERSIH BERSAMA JAMU SUSUK DARA

UNTUK PENGETAHUAN !!!

[ SEMUA TENTANG JAMU SUSUK DARA ]

☑ dibuat untuk para isteri yg bermasalah, macam2 masalah ada, cth faraj longgar ini dah semestinya berlaku jika wanita bersalin secara normal..

☑ dibuat utk isteri-isteri kebanggaan suami, bukan utk menggalakkan maksiat.

KENAPA isteri kena jaga miss v supaya tidak longgar, tidak becak, tidak kering, tidak busuk?????

~ sebab bukan semua wanita bernasib baik dapat suami yg boleh terima keadaan isteri yg mcmni.

~ "Hasrat" pada pandangan suami adalah "keperluan" BUKAN "kehendak"

~ Majoriti lelaki yg baik2 berkahwin sbb nak menghalalkan yg haram. Menyalurkan "hasrat" ke jalan yg di redhai tetapi kena ingat suami sentiasa "muda" walaupun dah berusia.

~ Sebagai isteri, perlu jaga keperluan "hasrat" suami.. keperluan suami yg dipenuhi luar dan dalam, suami susah nak pandang wanita lain dan susah nak buat maksiat..

~ Sebagai suami yg menyayangi isteri, suami perlu keluarkan duit utk sponsor maintenance "engine" isteri.. engine kalau dah selalu guna tp takde maintenance confirm berkerak, dah slalu guna kene lah kerap servis, jgn dibiarkan.. semakin truk "bunyi engine".. sayangi isteri anda, isteri layak menerima yg terbaik dari suami..

~ mana2 isteri yg dapat suami "out of control", please do something.. bersihkan diri, servis diri dan jaga suami anda, jauhkan suami anda dari kancah maksiat, mungkin ini dugaan hidup anda, tetapi wahai isteri yg mengalami dugaan hebat, jgn sekali2 putus harapan, sentiasa berjuang utk hidup dgn bahagia bersama2 insan dan keluarga tercinta.. never give up.. pahala dan syurga sentiasa menanti anda..

JOM berJSD...
'COZ SHARING IS CARING...
JGN MALU JGN SEGAN, KAMI IKHLAS MEMBANTU




ni testimoni mmg dari customer fida
 

 

 


**byk lagi testimoni menarik..nnti fida akan upload


JOM CITER PASAL FEMININ WASH


Ingat ye..xperlu tuang banyak2.. ia memang
xberbuih mcm pencuci vagina yang lain..tapi ia
berubat.. Yang dah berkkahwin tu,cuci la dlam
vagina anda..apa nk takut??? guna 1jari telunjuk
yang halus dan comel tu..Yg anak dara cuci luaran ajer..

~Mula2 tuang sikit kat tapak tangan..cuci keliling
miss v, celah2 yang terselit tu, cuci sampai ke
dubur, kemudian biar kejap.

~ Kemudian tuang kat hujung jari telunjuk anda,
dan mula godek2 lembut kat dalam
vagina. .TAHUKAH anda..keputihan yg ada dlm
vagina anada akan bergentel dan mudah tarik
keluar.. kemudian basahkan jari anda tu, dan
bersihkan kembali dlm vagina dan luar2 semua tu..

~ Inilah yg kita perlu buat lepas habis peyed
kan?? barulah yakin nk mandi wajib!



sape boleh guna?
1) Anak Dara
2)Wanita Yang da Berkahwin
3) Ibu Mengandung



tips utk anak dara kecil yang kurang pandai menjaga kerbersihan Vagina

masker v bkn sekadar utk ketat saje bnyk gunanya
ini 1 tips utk anak dara kecil yg miss v dia berbau busuk
n gatal2.


1. cuci miss v dgn bersih.. stp hari
2. sapu masker v..
3. pakai pantese cotton.. xmo yg ada syntheticnya..
4. ajar dia cuci dgn cara yg btul.. iaitu dr depan ke belakang..
5. jgn bubblebath atau rendam dlm air yg bersabun wangi..
6. kalau bole jgn basuh underwear dia dgn sabun biasa.. guna sabun yg hypoallegenic..mgkn sbb miss v sikecik ni terlalu sensitif


JAMU PENGANTIN DARA



RAMAI TANYE SAYA KAK MCMANA NAK INSERT YE...SAYA NAK CUBE TP XTAU MCMANA..MEH SINI AKK AJOR YE ADIK KAKAK SEMUA..HEHEHE..XMO TAKOT2...

cara pengunaan 
1. kene mencangkung..masukkan 1 jari dlm vagina..cube rasa ada lubang kiri n kanan dalam vagina seakan bentuk Y..Masukkan / Insertkan 2 kapsul kedalam faraj yg ternganga dan longgar. dlm keadaan mencangkung
2. dgn menggunakan jari 1 kapsul ditolak menggunakan jari sambil menarik nafas. ke bahagian kanan rahim. Dan 1 kapsul kebahagian kiri rahim. Pastikan sampai betol – betol ke penghujung yang paling dalam rahim
3.Makan 4 kapsul jamu sebelom tido. Dgn kuantiti air suam sekurang2nya 3 gelas
* biarkan kondisi ini semalaman tanpa bersetubuh...lepas 24 jam insert boleh bersama en somi hehehe...
* Rahim akan terus mengecut serta merta.
*dituruti 2 kapsul mlm ke 2 dan mlm ke 3 , 2 kapsul
* harus meminum air suam dgn kerap utk mengelakkan pening kepala kerana jamu panas
4. cukup 72 jam atau 3 hari WAJIB korek keluar kotoran dalam faraJ menggunakan JARI. ingat WAJIB KOREK ye...sbb apa..kalau di biarkan dlm faraj boleh menjadi KUMAN..xkan mau simpan kuman kan kan kan..hehehe..jom pm saya laju2 utk order...




T|E|R|K|I|N|I !!!!

Perhatian kepada pengguna JSD...kini produk SuSuk Dara semakin galak di KLON kan ! 

Nasihat kami agar uolss dapatkan yg original dari agen/pengedar/stokis yg berdaftar dan sah sahaja. Jangan hanya nak jimat kos pos laju, anda beli di toko2 jamu yg menjual pelbagai produk tanpa rundingan terlebih dahulu. Jangan bahayakan diri sendiri...

Harap uollss berhati2 yaa...

AWASSS!!..AWASS!

DAPATKAN PRODUK ASLI HANYA DARI PENGEDAR/AGEN BERDAFTAR.





Jangan membinasakan diri dengan berurusniaga dengan golongan yang tak bertanggungjawab.

Sebagai pengguna, anda perlu bijak 


Mana-mana Pembelian terus dengan fida anda akan mendapat rundingan percuma sehingga JELAS setiap masalah anda.Saya akan guide dan memberi khidmat nasihat yg sebaiknya.Saya akan bertanggungjawab sepenuhnya utk masalah anda.Insyaallah


 ..Tetapi sekiranya anda membeli dengan mane2 agen atau pengedar lain atau org perseorangan pastikan setiap masalah anda refer pada penjual tersebut.Saya tidak akan bertanggungjawab sekiranya terdapat masalah atau kurang jelas setiap maklumat yg anda dapat.


**Sebagai perunding khidmat nasihat JAMU SUSUK DARA, rundingan yg jelas dan tepat perlu ada pada setiap penjual produk ini..ilmu kene ade..baru boleh jual ..jgn fikirkan keuntungan tanpa memikirkan keadaan pelanggan.


utk pembelian dengan fida bleh

sms/wassap
012-2219497 fida
link fb:https://www.facebook.com/jsdintan
jgn lupa add utk info terkini.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...