Kepakaran kami adalah membantu wanita yang mengalami masalah di bahagian intim seperti keputihan, kegatalan, berbau, kurang nafsu, ketumbuhan dan juga masalah berat badan serta kecantikan dengan menggunakan rangkaian produk jamu susuk dara.

TOLONG BACA PARA ISTERI/KAUM WANITA


Ramai jugak customer yg tnya beriye2.
Tp lastly...
"xpela..sy pk dulu"...
"nnti bgthu smula"...

Saya tak kisah berapa lama awak nk pk.Saya tak kisah berapa byk awak nk pk..
Saya tak kisah...boleh je tgu..

Tapi yang saya kisahkan di sini..
KEPUTIHAN yang diperingkat serius smp dh KUNINGHIJAU...Berbau BUSUK...

Akan jd lebih teruk..takkan tgu utk sembuh jika tiada tindakan...Harus juga diingat...

Bukan awak sorg yg menanggung...silap hrbln berlaku jangkitan kuman kat kemaluan suami...Masa tu pk la sndr cmna nk buat ya...Segala keputusan berada di tangan anda..

Suami2 yg rasa isteri ada mslh keputihan tu,,bantu lah..bkn diam je..bkn niat nk cri lain je..Taw nk sedap..tp isteri ade mslh suruh isteri tanggung sorg2.. Jd lah suami kebanggaan isteri...

Fikir2 dan Renung2 kan..

Klu ada yg terasa hati..sy minta maaf..bukan sy marah...NASIHAT..

klu ada yg nak lebih lagi nasihat jom pm saya..watsap pun boleh

012-2219497

RUNDINGAN PERCUMA SAMPAI PHM
UTK PEMBELIAN DGN FIDA SHJ
Kalo beli ngn org lain terus direct pada penjual
carila penjual yg berpengalaman spt saya
ahaks....gerenti x rugi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...